29.11.2019 г., 7:34 ч.

Какво ти направих? 

  Проза » Разкази, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
954 0 8

   Чакаше я вече от една цяла седмица…, но нея я нямаше. Утре ще станат осем дена, и пак безмилостно ще се отбележи във въображаемия му календар. Плаче заради нейното отсъствие, все едно е едно голямо дете, и не разбира защо така му се е ядосала толкова дълго време. Държал ce e добре, затова си мислеше че нейното гробно мълчание е несправедливо.

Не му говори, не го поглежда, дори не се помръдва в леглото си.

 

   "Какво ти направих?" - питаше я той разтроено… Няма отговор; изминаха седем дена и все няма отговор. Стана му ясно: вече не го обича, дори даже го мрази…

 

   Стана и си отиде, изостави я там; в мрака на лошо миришещата стаичка. Бедният малоумник не разбираше че майка му вече не бе жива, че майка му бе умряла.

© Александра Лазарова Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Мълчанието »

17 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Интересно... И болезнено... Успех!
  • Силно и замислящо !
    Поздрави !
  • Здравей,
    Прочетох разказа ти, стана ми интересно и разгледах всичко, което си направила достъпно за нас.
    И разказите ти ми харесаха много.
    Харесва ми, че с малко думи успяваш да разкажеш завършена история и да я нарисуваш жива и детайлна.
    Ако трябва да изкажа мнение за този разказ-да, бих гласувала за него преди да изчакам да се появят и други творби. Творбата ти е литературно издържана, изказът ти е добър, историята-впечатляваща.
    Дори и да клиничен случай-безброй литературни персонажи имат действителни прототипи, безброй творби са били вдъхновени от действителни случки.
    Имаш рядката дарба да притежаваш въображение и дар слово. Харесва ми, че мисълта ти твори извън клишето.И си невероятно прозорлива.
    Дребните грешки в пунктоацията или в граматиката не са препъни камък. Изразяваш се по-добре от доста хора, чиито български език е майчин.
    Талантлива си и се открояваш.
    Бъди!
  • Shushu-Mushu (Александра Лазарова) - oще първото нещо, което прочетох от теб, ме впечатли, видях и от къде си, радвам се, че си сред нас! Справяш се доста добре и с езика!
    Успех!
  • Много благодаря на всеки един от вас!
    Гласуването е по избор, и също много уважавам тези които не гласуват заради отделеното време да го прочетат!
    palenka много ти благодаря за хубавите коментари , старая се, не винаги се получава, но лека-полека ще напредна...
  • Поздравления!
  • ох, силно!
  • Отдават ти се тези миатюрни къси разкази, умееш да виждаш характерните подробности, поздравления! Много интересно пишеш!

    А иначе, Искра е права, това е клиничен случай от психиатрията, не е разказ за конкурс.
Предложения
: ??:??