21.11.2023 г., 10:20 ч.  

 Калейдоскоп – II. /роман-пъзел/ 2. 

  Проза » Повести и романи, Хумористична
361 2 4
Произведение от няколко части « към първа част
3 мин за четене

Втори монолог – новинарско-рекламен

 

- Добър вечер, драги зрители! Вие гледате новинарската емисия на народната телевизия, която се излъчва с подкрепата на магазините „Рона”. „Рон-н-н-на”-магазин за всеки ден и всеки корем...

В новините тази вечер: по света:бури, пожари, урагани, у нас-всичко е синьо и спокойно. И освен това - конкурси, нови печалби. Имате думата, колежке. О, тази вечер сме много красиви!

- Благодаря, колега! Това е, защото току-що закусих с бонбоните „Тримесечие”. Четири вида бонбони: с пълнеж от плодове, диня, краставица и крем...

А сега имаме връзка с горещата точка на войната, откъдето предава нашата много специална кореспондентка... Ало, ало... Извинете, драги зрители, изглежда снаряд или мина са прекъснали линията... Това нямаше да стане, ако телефоните бяха застраховани във фирма „ВИСИК-33”.

О, връзката е възстановена. Оказва се че е била нормална кражба на кабели...

И така, драги зрители, всичко е ясно - отново лошите бивши комунисти преследват демократично настроените борци срещу несправедливите държавни закони, но добрите  наши ще накажат враговете, та ако ще да похарчат милиони средства във вид на бомби, Важното е едно – демокрацията стъпва там, където падне американската бомба. Благодаря, колежке, за вашето старание, вие получавате пакетче кафе „Сигма”- много топлина без грам кофеин.

- Имате думата, колега!... О, вие май държите нещо?

- Да, не се въздържах и хапнах вафли „Килър”- изключителен вкус, можещ да накара всеки да хвърли колата и жената в пропастта...

- Колега, след хранене в устата се образува Ph. Това е първата стъпка към кариеса. Затова пийте „Каменарка”. Тя неутрализира и унищожава Ph, танкови брони, космически защити, та какво става за един кариес!

- Благодаря, колежке! А сега - новини от света. Тайфун е минал над остров Нордзюйд и в момента къщите на островитяните се реят над  океана във вид на тухли и дограма. Така е, защото те не са напръскали стените на домовете си с лака за коса „Булдог”. С лак за коса „Булдог” никакъв тайфун, ураган или съперничка не могат да разрушат прическата ви. С лак за коса „Булдог” укрепвате рейтинга си непоклатимо...

- Извинете, колега, но е време за нашия конкурс  „За знаещи и играещи ученици”, спонсориран от ликвидационния  съвет на просветата.

Днешният въпрос е: Кой български владетел е сбъркал, като е приел православието? А) княз Борис; Б) Майкъл Джексън; В) „Спайс гърлс”? Не забравяйте - 20 импулса в минута. А ето и наградата - този прекрасен супермикроултраекстра телевизор с чудесните учебни филми на професор Чък Норис: „Пет трупа при мъртвеца” и „Касапинът се развихря”...

- Колежке, имате връзка с летището, където току-що е кацнал самолетът на българския президент. Ало, ало...

- Да, колега, чувам ви. Самолетът кацна преди малко, и, след като получихме необходимото разрешение от премиера, сме допуснати за един въпрос при президента. Господин президент, какво свършихте в чужбина ?

- Посещението ми там беше много успешно, защото го спонсорираше авиокомпания „Фър-фър Еър”. Българи, летете само със самолетите на авикомпания „Фър-фър еър”...

- С това приключваме за тази вечер, драги зрители. Но само за тази вечер!     

 

 

» следваща част...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "С това Ви приключваме за тази вечер, драги зрители. Но само за тази вечер!"
  • Благодаря, Красе, Атанасе!
  • вафли „Килър” ... "Klondike"
  • Да, доста интересен калейдоскопичен монолог, тип РЕклаМА ... 20 импулса в минута ... Дава основа за доста разМИСЛИ и приМИСЛИ ...
    Поздрави !
Предложения
: ??:??