20.11.2023 г., 10:51 ч.  

 Калейдоскоп – II. /роман-пъзел/ 1 

  Проза » Повести и романи, Хумористична
263 2 1
Произведение от няколко части
3 мин за четене

Основен пролог

Имам един такъв. Ще го намерите – https://chitanka.info/text/30000-kalejdoskop

 

После започнах продължение. Защото реалността е като познатата ми от ранната младост пионерска песен – „И няма край, и няма край, нашир и длъж…“

Само че ще има. Поне при мен. Обективни и субективни причини.

А сюжет, фабула, последователност – не търсете. Казах ви – пъзел. Всичко на едно място, добре омешано – пълнено свинско шкембе. Не фьон дьо ла кроасе вивен, а нашенско шкембе.

Гадно, ама вкусно…

Поне се надявам.../

 

А, да, бе – още една вметка. Първите три пролога пуснах преди години, после спрях с романа, сега ги слагам пак – поне видимо ред да има.

Първи монолог – новинарски

 

- Драги зрители, най-важните новини днес:

Тази сутрин министър-председателят излезе от вилата си точно в 8 часа и бе любезен да сподели с нашия специален пратеник, че е спал добре.

Продължаваме с новини от Министерския съвет. Тази сутрин премиерът пристигна точно в 9 часа. Пред нашия специален кореспондент той заяви, че е готов за плодотворен ден. Пред МС скучаещи безделници крещяха нелепости за растяща безработица и някаква си криза. На необоснованите нападки премиерът ще отговори след новините умно и аргументирано.

Новини от парламента. Днес министър-председателят посети НС и внесе прогресивни законопроекти. Пред специалния ни пратеник той сподели, че чужди бизнесмени изказали пред него задоволство от обслужването на Дунав мост, в хотела, от митничари и министри. „Ако всички българи обслужват така чужденците – изрече министър-председателят паметни думи – инвестициите все повече нарастват.”

За дома, за семейството. Фондацията на г-жа премиершата даде поредно парти в полза на  социално-слабите. „Колкото повече заздравява демократичната власт на съпруга ми, толкова повече бизнесмени усещат в себе си тръпката на филантропството!” – заяви тя пред специалния ни пратеник.

Вести из бита. Днес премиерът обядва картофена супа, боб и портокалов сок. „Полезна и евтина храна – поясни той. – Целта ми е в скоро време целият народ да мине на здравословна диета, което ще пооправи, разбира се и семейния бюджет”.

По света. Вестник „Зюйднорд Цайтунг” препечатва статия от наш ежедневник, в която се анализират всички качества и успехи на нашия скъп министър-председател. Други новини от света днес няма.

Спорт. Днес премиерът се срещна с ръководствата на националните отбори и даде ценни указания за подготовката им.

Времето. Както всеки ден от година насам, времето ще е хубаво, наше, с лазурно синьо небе. Забелязаните тук-там градоносни облаци са оптична измама от страна на безотговорни фактори.

За колегите журналисти напомняме – продължава конкурсът за най-правилно отразяване действията на кабинета. Първа награда – безплатна карта за фитнес – центъра в Боровец, където гръбнакът и уменията на победителя ще бъдат творчески развити.

Лека нощ, драги зрители!

Лека нощ, любими вожде...

 

Бележки, интересни линкове, неправилни мисли - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

» следваща част...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Прочетох всички части на романа, публикувани дотук. Сатира - жилеща безпощадно. А който трябва - не чете...
Предложения
: ??:??