27.12.2023 г., 10:28 ч.

 Калейдоскоп – II. /роман-пъзел/ 49. 

  Проза » Повести и романи, Хумористична
118 1 1
2 мин за четене

Глава четиридесет и шеста – изкуството да си жена днес

 

       Ех сега да бях на двадесет! Щевше да види моичкият дали така лесно ще му падна в сърцето и ръцете. Защо то времето ни е хем интересано, хем женски полезно. А на нас, жените, е трудно е да угодиш със забава. Е, на възрасните им е по-леко. За майка ми, например, сериал се е превърнал в глагол. Телевизионно бездействащ. И я вълнуват от политиката само интригуващи неща – като неуспешния фестивал на фойерверките в Париж. Но младите...

       Леле, колко е привлекателен животът! Пък и момичетата са без комплекси.Макар моичкият да твърди, че обикновено момичетата без комплекси попадат на мъже без принципи. Такъв си е той – не разбира, че днес, за да се обличаш при известни моделиери, трябва да се събличаш пред неизвестни господа в официални анцузи. А може и фолкаджийка да се стане. Дори да мислиш, че певческият диапазон да се изчислява не в ноти, а в сантиметри. И, че славата е заразна болест – получава се при полов контакт. Важното е да си известна. И да пишат дори кога каква част застраховаш. Та при концерт публиката с интерес да следи вълненията й – дали ще се стигне до застрахователен инцидент.

       Но, разбира се, за начало трябва малко скромност. Отвежда те, например, меценатът в ресторант. Да обсъдите колко пъти месечно ще те спонсорира. И си поръчва всичко пържоли, шампанско с тях, сладолед. Туй внимавай – не бъди нахална. С тих, остатъчно свенлив глас промълви само: „И на мен същото”. За да направиш добро впечатление. Но внимавай – и новите бизнесмени знаят, че инвестициите за жените в мръвки и алкохол, трябва да имат възвращаемост. Пазар. Естествено, и ти трябва да си пазарно настроена. Да знаеш, че купувачът винаги има право. И да не крещош :Ти ми омръзна!”, а нежно да мълвиш „Ох, пак ме боли глава!”. Разбира се, той също си знае играта. Няма да се излага с неподходящи приказки от рода на: „Леле, как е загоряла приятелката ти!”, „На колко си години? Кажи поне първите три цифри?”, „Маце...Ох, извинявай, брато!”.

       Нужна е и малко обща култура. Затова има куп полезни книги: „Методика за успешни разговори – овладей български език”, „Изграждане на делова муцуна при делови разговори на гаджето”, „Как да запазим реномето на деловата жена след корпоративна вечеринка”, „Формата на интимната прическа обогатява интелекта на модерната жена”. Абе, цяла лекция мога да изнеса...Ама защо лекция, защо не съм на онези години. Егоизъм е, дето само моичкият е щастлив с мен. Но поне младите да си уредят живота, нали?

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??