25.11.2023 г., 12:52 ч.

 Калейдоскоп – II. /роман-пъзел/ 6. 

  Проза » Повести и романи, Хумористична
342 2 1
Произведение от няколко части « към първа част
2 мин за четене

Глава трета – за ония, дето пък нямат покой

 

Обаче, да оставим тия черни реалности. Защото има и други хора край нас… Е, не баш до нас – по-далече са. И бързо прелитат отстрани на луксозни лимузини, следвани от кола с бодигардове.

Те такъв се обади на наш Дани… Оппа, щях да забравя да ви представя. Запознайте се – Дани! Племенник ми е. И работи в едно туристическо атракционно дружество.

Та, отбих се аз при него – колкото да седна за малко, кокали уморени да отпусна. И таман започнахме „Здрасти! Кво праиш?”, телефонът звънна. Поради което станах свидетел на милия разговор.

- Добър ден! Бюро за добри услуги „Ежедневен милион” ви предлага, какво пожелаете за вашия днешен милион... Добър ден, господин Карабелчев! Какво ще пожелаете? Едноседмична почивка, добре ... Нещо оригинално, незабравимо? Предлагаме ви Акапулко – океан, сърфинг, знойни мексиканки... Аха, били сте там. Антилските острови тогава? Прекрасен плаж, огнен ром, пламенни мулатки? А, и там сте били. А Палма де Майорка – кристално море, испански ритми, безкрайна  фиеста? Аха ... А Бразилия, Рио, карнавалът? Аха...

Тогава – Филипините, най-прекрасните жени, незабравима любов... Аха! Лоша болест, да. Но с антибиотици се оправя. Да ви предложа воайяж в Амазонията? Любов с канибалка и боа? Женен сте, разбирам, познато ви е. Тогава -  само с боа?

А сафари в горното течение на Конго? С посещение на канибалско племе. Имат интересен фолклорен обичай – ритуално изяждане жената на госта. Разбирам, рано е, щом сте женен едва от три месеца. Но не забравяйте офертата!

А желаете ли едноседмичен престой в Бъкингамския дворец? Няма проблем! Ами-и, отдавна е строен, нямат басейн с джакузи. Не, и фитнес салон нямат. Отказвате се? Разбирам. Да, ще поканя кралицата да посети вилата ви. Да, да, нека види как се живее съвременно... Белия дом?  Няма проблем! За вас – Синия салон, за жена ви – Червения, заседанието на борда ще проведете в Овалния кабинет... Да, под звуците на американски джаз! Ще ви струва... Прав сте, да не говорим за дреболии.

И една седмица в двореца на султана на Бруней?... Малко трудно ще е това за харема... Колко-о-о? За такава сума и султанът ще остане в него!

Да, и полет до Марс може! Нашият девиз е: „Давайте пари, ние ще бягаме.” Заповядайте пак, господин Карабелчев! ...

Уф! А сега... Ало, Белия дом? Ало, госпожо Клинтън? Как е Бил? А мистър Обама дали ще приеме една хубава оферта? Да, разбира се. Добре, дайте ми Бил. Били, имаме една далавера, приготви и саксофона...

 

» следваща част...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сетих се за онази реклама:
    —"Мило, ще те водя на околосветско пътешествие."
    —"А не може ли някъде друуугаде?"
Предложения
: ??:??