Всеки ден се будя изпълнен с оптимизъм. Трудно е сред масата да вървя - изпълнена с негативизъм. Раздавам усмивки, нищо не ми коства. Получа ли в замяна – горд съм – за това милея-силно зная, че си струва. С наведени глави не ми се нрави околните да виждам. Погледи обхванати от безумието-страшно – до там ли стигнахме? – Не ни завиждам. Опитвам да посоча, че по-лошо има. Нека да не търсим по-добро място от нашата родина. Един от начините да започнем да гордеем се с нея, е първо да се променим отвътре ние. Да започнем да мислим-положително, да правим добрини - без скрити задни мисли. В чуждите паници да не гледаме със злоба. Децата да научим, да държат се като разумни-хора. По-често да засвидетелстваме нашата признателност към близките ни. Омразата-ужасна да забравим. С обич да завиваме се един друг, не с ненавист злобна. Това от което се нуждае всеки е любов. Радостна глъчка в гласовете да кънти - това е моя зов. Аз знам, че няма да успея да кажа на всеки поотделно какво искам. Пишейки това писмо знайте, че за вас мисля. Светлина невинна-детска пращам. Представете си как усмихвам се сега докато драскам. Картината-слънчева в моята глава е ясна. За тъга и гняв в нея няма кътче място. Като камбанен звън-кънтящ усещам веселие да ни обхваща. Чувам как тъмнината бързо се оттегля, пространството заемано от нея се променя, занемя се от светлина-съкровена. Апела ми, надявам се да е понятен. Всяка сутрин да се постараем да даряваме с усмивки, другите дори да са ни непознати.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.