15.09.2022 г., 2:05 ч.  

Канадска борба или теглене на въже...? 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии
557 6 3
1 мин за четене

Ситуацията в Украйна е своеобразен лакмус.

Ако спечели Русия, това ще е залеза на САЩ като световен хегемон. Ако ли пък спечели САЩ, то това ще е краят на Русия. Защото няма какво да се заблуждаваме - в Украйна воюват САЩ и Русия. Западните държави от Европа са жалки хамсийки, пренебрижимо малки спрямо огромните туловища на тези два мощни кита. Всъщност Европа е тотално пожертвана. В момента от икономическа гледна точка тя е на колене и чака руският гаваз да й отсече главата. Всеки трезвомислещ човек е наясно, че Европа си направи харакири, за да угоди на САЩ и сега ще трябва да си понесе последствията. Така че САЩ и Русия са сключили китки в напрегната канадска схватка. Но тук се очертават 3 сенки, които стоят точно зад Русия, наредени на въжето за теглене. Те са Китай, Индия и Иран. Тези държави нямат никакъв интерес САЩ да спечели канадската борба и ще попречат на това. А нямат интерес, защото след Русия идва техният ред. На какво са способни тези 3 много мощни държави тепърва ще видим. Защото те пазят силите си за второто полувреме! Да се победи Русия е много трудно, защото руснаците набират сили, колкото по-продължителна е схватката. При наличието на 3-те гаранта и колоса: Китай, Индия, Иран, ми се струва, че каузата на самотницата - САЩ е пердута. От друга страна всеки нравствен индивид би искал агресията на Русия да бъде наказана. Защото тя е нагла и представлява опасен военен прецедент, поставящ на карта световния мир. Това означава, че последната дума ще е на Господ.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Що вдигаш кръвното на правилните демократи?
    Лъжи ги нещо - и ще им е кеф...
  • За съжаление СМИ е довела хората до масово психясване, без никакво вникване в същината на събитията, от едната страна стоят тълпи викащи 'Осана' , а от другата - 'Разпни го', малко хора оценяват трезво събитията, а още по малко са тези, които имат 'топки' да пазят нашата си черга 😥
  • Винаги съм се питала, защо след като природата ни е дала земя, огън, въздух и вода, от които да се ползваме, защо не ни е отнела завистта и злобата, алчността и борбата за надмощие, за да няма такъв момент на войни и смърт. Обичам да чета твоите анализи за днешната ситуация и евентуално по лош сценарий в световен мащаб, Младен! Дано обаче силите на разума надделеят и се прекрати тази безмислена война!
Предложения
: ??:??