13.04.2007 г., 10:06 ч.

Кариби или топлофикация - изберете сами 

  Проза
1106 0 12
2 мин за четене
 

                               Кариби или топлофикация - изберете сами


  Винаги съм така през зимата. Щом захладнее и си представям, че съм с някой готин мъж на хижа в планината. Лежим си двамата пред камината... много шампанско ,горещи ласки... Не знам защо много шампанско, ама искам да има. Така ми се приисква да си имам и аз любовник! Не, не за друго, да не си помислите разни работи, а само, за да има кой да ме топли в студените зимни нощи. Нормалните хора се влюбват през пролетта, а аз винаги през зимата. И как не, моят съпруг си навлича пижамата и ушанката и ми врътва гръб. Така копнея да се обърне да ме вземе в прегръдките си и да ме стопли. Е, как да не говоря все за едно и също, за това пусто парно. Добре, че му се вижда края. Защо трябваше да спираме радиатора точно в спалнята, питам? По-добре да го бяхме изключили в кухнята. Котлон ще включиш, фурна. Може да не готвя много хубаво, но все пак се случва и да сготвя. Топлина давам някаква на мъжа си. А той на мен? 

  Чета всяка вечер вестници в леглото с вкочанени пръсти. Топлят ме само горещите снимки на известно личности. Лежат си те по бански на плажа с половинките си или с любовниците си. Радват се на нежните ласки на слънцето, а аз си се представям легнала я до Силвестър Сталоун, я до Бен Афлек. Мога да си лежа до Хю Грант  и да се припичам на слънце, а той да ми гали косите и да ми шепне мили думи на уше. Ще трябва да си купя този шампоан против пърхут да не се излагам. Ама като не помня кой беше, но нищо, ако не си махна пърхута или ще ми стане по-силна косата, или ще ми се увеличи обема. Има ли значение? Важното е, че ще си купя шампоан. И ще си намеря любовник. Да не съм го загубила, та ще си го намеря. То като че, и толкова лесно се намират свестни любовници. Я ако ми се падне с моя рошав късмет някой като моичкия. Пу, пу.

  И изведнъж включих. За какво ми е Хю Грант?! Да не би от лесно да е на Карибите?! А аз глупачката даже им завиждах! Чак сега се сетих. Ами че те зимата всичките си изключват парното и заминават в топлите страни. По-евтино излиза, спор няма. А аз си мислех, какъв разкош, как хубаво живеят - ветър!

  Тази зима криво-ляво я изкарахме. Но другата, живи и здрави, спирам всички радиатори. Ще прегледам всички вестници и списания, за да разбера къде почиват моите любимци и право при тях. И - здравейте Кариби, Хаваи, палми, пясъци. За какво ми е любовник?! Ще отворя и фирма: „Кариби или топлофикация - изберете сами!" Ще проуча основно нещата и през зимата правя големия удар. Но няма да съм егоистка, ще подредя всички българи. Добруджанци се изнасят през отоплителния сезон в Палма де Майорка. Тракийците - на Хаваите, балканджиите в Холивуд, останалите на Карибските острови. И нама  „не искам". Тъкмо ще спестим сума ти електроенергия на държавата. Само се опасявам да няма разногласия от рода на: „Абе, брато, на тия от Северна България по-хубавия остров им се падна!" Типично нашенска работа ще се заформи, но ще опитам. Пък, на когото не му изнася, да си решава - топлофикация или въглища - изборът на новото поколение. Кюмюрът на изгодни за вас цени, първо в С офия, после в другите градове на Европа... Ако ли пък не - ей къде е Америка. Оправяйте се тогава с тяхната топлпфикация щом много знаете!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мариана и Сияна записвам ви за остров Бали.Лятото отиваме на село за сено.Само да не се изпечете на ръкавче и къси чорапки като мен.Веднага ме разкриват,че сме балирали сеното.Като събереме сеното ще ви водя на чушка-пръжка,ще ви хареса.Заслужава си,елате!
  • Хаха!
    Бомба си!
    Поздрав!
  • Светле и аз предпочитам на село. Не живея в Българиа от много отдавна и много ми липсва. Много усмивки за теб и твоите разкази.
  • Работя по желание на клиента. Кой каквото иска!Само малко да ми потръгнат нещата и всички вас ви пращам за целия отоплителен сезон,където ви душа иска.Безплатно-на промоция.В момента правя списък на желанията ви.Вече съм богата! Със вас!!!Що ли не ви спретна едно градинско парти у наше село?!Ега ги у Карибите...
  • Браво Светле,добре си го измислила....ще натрупаш парички после ще станеш известна с бизнеса си и те холивудските красавци сами ще те потърсят
    Много усмивки получаваш от мен и поздравления....за поредната порция смях и добро настроение
  • Отново истинската Светланка!
    Поздрави, мила!
  • Аз пък съм за остров Науру, щото там чувам покрай тоя птичи тор доста добре си живели. Лятото ще се припичам на плажа и ще си ръбам пилешко бутче, а зимата ще се връщам в България, ама вече ще има парички за парното.
  • Тази година с тия температури не ни трябва ни Топлофикация, ни Кариби, ама за догодина ме пиши и мен. Нас, бургазлии къде ще ни пратиш?
  • Мн весело разказче Бравос
  • Нареждам се на опашката, за следващата година!

    Много ме развесели, мила!
    Поздравче!
  • Прекрасен разказ,мила!
    Невероятно хубаво!
  • Поредната ти порция усмивки, Светле!!! Поздрави!!!

    п.с. За балканджиите си писала Холивуд. Дай нещо по балканско де. Гърция, Адриатика, може и някъде Мексико.
Предложения
: ??:??