25.01.2009 г., 9:45 ч.

Като ще е, да е! 

  Проза » Хумористична
1509 0 31
2 мин за четене

Както си пиехме кафето, комшийката ми подхвърли: „Що не пуснеш обява в Интернет? Може и да излезе нещо от тая работа..." Не знам защо винаги съм се отнасяла с резерви към подобен род неща. Каквото ти е писано, ще стане - мърдане няма. Проблемът е, че  на мен май не са ми писали никакъв  мъж. Разбирам ги и служителите на кармата -  хич не им е лесно. Напълно възможно е да се ме пропуснали в калабалъка от човешки съдби. Реших, че е крайно време да взема съдбата си в свои ръце.

За (не)щастие загубих диска с последните си снимки, но попаднах на една подходяща за случая. На нея съм 29-годишна, седнала сред пъстра полянка, с венче на главата. Същата съм си, не виждам никакъв резон да се снимам...

Когато съдбата ти праща писан, нямаш думата  и го приемаш с кусурите му. Но при обявата трябва максимално точно да формулираш изискванията си. И така,  идеалът ми за мъж е: 50 % Жан Маре, а останалите - поравно от Ерик Клептън, Хари Белафонте, Олег Стриженов, Ал Пачино и Том Круз. Много ли искам?! Да бъде от 30 до 103-годишен. За мен възрастта е относително понятие, важно е на колко се чувства. За останалото при нужда ще се погрижи съвременната медицина. Синеок или черноок? В туй е въпросът... По принцип, синеоките са по-големи мечтатели и идеалисти, а чернооките те изгарят с огнения си темперамент. След дълго колебание направих  разумен компромис: едното му око да е синьо, а другото - черно. Убедена съм, че само така ще се постигне  дълго лелеяният баланс. Ако  природата е безсилна да сътвори такава кръстоска, за целта има цветни контактни лещи.

Но за мен най-важно си остава духовното пасване. Мъжът на живота ми трябва:

 

      *  да отгатва и  реализира  всяко мое желание, каквото и да му коства това;

      *  да обича изкуството, в частност поезията ми;

      ( Ако знае наизуст моите стихове, шансовете му многократно се увеличават.)

      * да ме снабдява редовно с молив - марка „Faber-Castell"с перфектна гумичка на върха,  да не хабя тонове хартия за два  куплета;

      *  да наеме домашна прислужница с изявени кулинари умения;

      (Желателно е  да бъде млада пенсионерка, тъй като историята познава доста случаи на господари, палували с младите си слугини.)

      * да ме извежда в чужбина поне два пъти годишно;

      (Божичко, като си представя колко живописни кътчета чакат да бъдат посетени! Току-виж съм  пробвала и пътеписи...)

      * да притежава искрящо чувство за хумор и да умее да се шегува със себе си;

        (За какво ми е надут пуяк, който се взима на сериозно?)

 

 

 Ами така де, като ще е, да е!

© Вилдан Сефер Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хей, моите очи са зелени. Направи справка с Ани. Хареса ми.
  • Така де! ...и специален поздрав за теб, Феичке!!!
    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=155086
  • Прелест!Познавам един младичък с такива очи,но мисля,че държиш повече да се възхищава на таланта ти.При твоя талант никак няма да се затрудни!!
  • Ей, Феичке, с тази "перфектна гумичка на върха" въобще не се хабиш...
    Разсмя ме мечтателно...Поздрав!
  • Хитруша такава!!!
  • хей, бързо си сложила край на загадката!
    сърдечни поздрави и за прозата, Вилдан!
  • Благодаря ви! Ами че то от вашите коментари се получи още един разказ!

    Мая, съжалявам, но верният отговор е искрящото чувство за хумор!

    Всички до един заслужихте моята награда! Усмихнат поздрав към вас!

    http://www.vbox7.com/play:7a5ef595

  • Феичке, от комбинация на сини и кафяви очи не се ли получаваха зелени? Я си вземи един със зелени, да видиш какви романтици са, че и обичат да пътуват, а темперамента им е пословичен Поздрав и благодаря за ведрото настроение!
  • Вилииии, имам един колега-отговаря точ в точ с изискванията ти, най-вече в тези за очите...
    / само дето е малко НЕсвободен, ама пък кво от тва.../
    Да ти го пратя ли, м?
  • С удоволствие прочетох!
    Бива те и в прозата...помисли за изискванията!
    Привет!
  • предполагам, че единственото, на което наистина държиш, е моливът Faber-Castell (любимият ми!)
  • Разсмя ме!
    Благодаря ти!
  • Ами така де, като ще е, да е!
    Иначе за какво ти е?
    Усмихна ме, де!
    А ти искай и ще ти се даде!
    Прегръщам Те!
  • Не позна, Светле, съжалявам...
  • Напълно съм съгласна с теб!!!

    Два пъти в чужбина... хм... малко е!
    Я вдигни малко нагоре, де!
  • Благодаря на всички от сърце! Това беше целта на занятието: да се забавлявате!
    А сега кой ще познае кое е единственото нещо от всички тези небивалици, на което наистина държа? За позналите ще има наградаааааа!
  • Много се забавлявах
  • Имах нужда от тази усмивка...
    Благодаря ти, Вили!

  • Ех, Феичке, така ме развесели!
    Поздравчета!
  • Със сигурност съдбата ще те срещне с мъже , които да отговарят на тези условия, но ще е добре да не се познават по между си. Весела страничка си сътворила.
  • Вилдан, погледна ли си пощата? Да не би вече да се е напълнила, заради обявата?
  • Лелееее, така, де, като ще е да е!
    Особено отметките със звездичките , много важно какви ще са му очите!...
    И не само ме развесели, направо ме накара да се разсмея здравословно! Благодаря ти! Прегръдки, Феичке!*
  • Забавно и приятно за четене!!!
  • Радвам се, че съм ви развеселила!
    Хубава неделя ви желая!


  • еееееее това е то - мъж-мечта
  • Тези дни ми е много смачкано настроението...Благодаря,че го върна...!
  • ...Първото прочетено произведение за деня е този твой разказ! Смях се от сърце, мила ми Феичке!...И...да ти кажа,и аз се замислих за подобна обява-току-виж там да се крие късметът ми,както се казва!Ще взема пример от твоята обява! Поздрав и прегръдки!
  • Скоро пуснах подобна обява с изредените подробно изисквания към жените ...
    Влез, поразгледай я, и ако стигнем до консенс , може да си определим дата за първа среща...
  • "Ами така де, като ще е, да е!"

  • Познавам един със синьо и черно око, но всички останали качества липсват. Изискванията ти са твърде високи
  • Браво!!!Ще го откриеш!!!Успех!!!
Предложения
: ??:??