20.05.2021 г., 14:36 ч.  

Като в порно филмите... но в чужд сценарий 

  Проза » Хумористична, Еротична
919 1 6
1 мин за четене

 

Мъж, леко притеснено казва на своята жена.

- Мило, много ми се иска да се развихрим, ама яко, както го правят по порно филмите... Ама с всички екстри, без никакви задръжки... Би ли се навила за да осъществим тази моя децка мечта?...

Минава минута, после втора, трета и тогава тя отговаря.

- Ама с всички екстри? Баш, като в тях?...

- Ми, да, пиленце мое - ококорва се той със зачервено лице.

Следва мълчание, което се проточва в дълго очакване, а жената нервно потропва с дългите си маникюри по масата, докато лявото й око трепти на скандал, а езикът й, подобно на змийски се стрелка напред, назад...

Мъжът притеснено започва да плямпа.

- Е, писенце, това беше само една глупава идейка от моя страна. Да не мислиш, че съм сериозен? А и толкова ми харесва сексът с теб, че и следичка от мисъл не ми е минавала през главата за шведска тройка, или нещо друго, свързано с участието на още няколко жени...

- Млъкни - просъсква ужасяващо тя...

- Скъпа, разбрах те - нека забравим всичко това и да се посмеем... Нали не си мислиш, че ми се ще да се въргалям освен с теб и с други?... Та ти си ми напълно достатъчна!

- Не съм казала, че не съм съгласна - гърлено прошепнала жената - Просто броях екстрите и в момента се чудя на кои съседи, твои приятели и мои познати да се обадим. И тъй като зная, че за други жени не си си и мислил, както и ти сам го каза, съвсем естествено, няма и да има такива...

 

 

16.11.2017.

 

 

Георги Каменов

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??