5.02.2014 г., 20:56 ч.

Катья 

  Проза » Хумористична
1449 0 7
4 мин за четене

 

 

 

Катья

        Убийте ме, но не мога да ви кажа от къде се пръкна това чудо на купона. Вярно че тарапаната беше голяма, но горе долу се знаехме всички. Правим малка фиеста на тавана. Трийсетина сме. Порядъчно накъркани. С вдигнати градуси и смъкнати задръжки. Но по него време се правеше любов а не война. 
       Да, но тая успя да впечатли и такива обръгнали купонджии като нас. Събу се по жартиери, мята едни огромни бюстове. Кикерчи се като обезумяла. Прегази всичките мъже и даже пияни другите мацки започнаха да я гледат на кръв. Казваше се Катья (с мяхкий знак) понеже била от руската аристокрация. Дядо и бил писар при Керенски. Такива ги разправяше, но блажени са верующите. Чакайте да ви я опиша малко, че е важно за повествованието. Представете си едричко момиче, дето има прекалено от всичко. Изрусена Анжела Дейвис, бяла като сняг, но толкова изрисувана и с такива мигли, че от близо беше направо страшна. Засега това стига.
        То всеки човек изглупява понякога, но не съм очаквал такова нещо точно от копелдака  Дечо. Оня, същия, дето имаше най-дълъг списък от мадами и минаваше за непробиваем. Глупака се влюби. Влюби се като невидял в "рускинята". Защото има едни мъже, дето като видят големи цици и загубват образ и подобие.
         Все съм виждал шаран, ама тоя за нула време заприлича на прислужник. Катьенце това, Катьеинце онова, още малко и ще почне да и пере бельото.
         Приказваме му приятелската "Абе, копеле, не я ли виждаш тая, че е изтръшкала цяла София. Чукай и бегай, какво си се заплеснал толкова!" Не поема. "Вие да знаете само колко е начетена. Каква библиотека имат у тях. Плюс това е трети курс стоматология. Просто е много разкрепостена и си прави кефа, да провокира задръстеняци като вас."
         Влюбеният човек е като кьорав кон. Ни приема, ни предава. Тича като обезумял подир оная кобила. Викаме си, ще му мине. Не е вчерашен. Ще му мине... дръжки. Почна да говори за сватба. Край! Това вече преля чашата. Събрахме се на съвет. 
Викам "Жоре, да вземеш да и се пуснеш на тая шаврантия. Омагьосай я нещо и ще ви снимаме да му покажем на оня глупак, колко струва." Жорето отначало се дърпа. "Абе Дечката ще се разсърди много. Нали го виждаш, колко е вътре." "Няма бе, после ще му обясним, че е било номер." Както и да е, навихме го и съставихме плана.
         Но явно сме подценили противника. Оная вещица, веднага е надушила, че и кроим нещо, защото изведнъж станахме подозрително любезни. Уж взе да поддава на Жорето. Даже му ходи на гости в квартирата, но като дойде работата до секс и се изплъзва. Пробвах се и аз, после и Ванката. Не бута. Измъква се на косъм. По едно време решихме, че сме събрали достатъчно компромати, за да я дискредитираме пред Дечо. Хващаме го веднъж и почваме от далеко. "Абе, Деч, ти знаеш ли че твоята Катьенка ни идва на всички на гости  и можехме да я чукаме ако искахме." Оня стои невъзмутимо и се подсмихва. "Знам, бе копелета. Тя ми разказа всичко. Как ви е пуснала мухата, за да ви провери дали сте ми истински приятели и дали ще ми кажете после." Това се казва сюрприз.
         За пръв път осъзнах какво коварно нещо може да бъде жената. Хем му взе му акъла на оня. Хем и нас ни елиминира с един шут. Остана ми последния коз. Бях си приказвал веднъж с една нейна приятелка, че Катьенка била на нож с майка си, заради курвенската си визия. Даже се хванали на бас, че можела да се ожени за когото и когато си поиска. И жертвата се случи нашият глупак Дечо. Ако искайте вярвайте, думичка не ми повярва оня ахмак като му разказах за баса. Даже ме прати по дяволите.
        Ожени се за нея. Че даже ходихме и на сватба. След десет месеца "начетената" се пръждоса в Италия с някакъв италианец от турски произход. После станала американка. След това следите ù се губят. А нашия що сълзи и сополи пусна. Срам ме беше да го гледам. Хак му е като не слушаш приятелите си!  Ама пък и какви жени има братче... мамата си тракат!
 
 
Кушел
 
 
 
 

© Куш Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • О, Дани, виждал съм рускини - знам. Един комшия си доведе жена от Русия и си е много добре. Тя му иззе всички функции тотално и оня само си върти синджирчето и си кара кефа без да се напряга за нищо.
  • Чакай да ти кажа за една рускиня, клиентка ми е в магазина. Всяка година летува по 3 месеца във Варна. И тя Катя се казва. Та идва да си търси мъж българин, че били по от руснаците. И така 10 години. Е викам, за толкоз време как пък не си хареса някой. Много си придирчива.
    Не бе, казва Катето, всяка година си вземам по един. Ама той за нула време от читав българин ставал пиян руснак.
    Та виждаш ли Куш руските що им се носи славата. А те просто подобрявали генетичния фонд на нацията. Мисия имали
  • Да, Ади, колкото и да е абсурдно. Просто да натрие носа на майка си. А тя беше много свястна жена. Ходили сме и на гости. Произвеждаше частно играчки за елха. Абсолютно шантаво същество беше тая Катя. Сега никой не знае къде е. Последно беше в Лас Вегас и до там...
  • Има и такива жени, но за всеки влак си има пътници Само не разбрах каква и беше ползата от Дечо? Или само заради баса?
  • Биляна, откъдето и да го погледнеш си е жив майтап. Аз такава жена не бях срещал до тогава и май и след това. Направо ни кръстоса зрението.
  • Хаха, ама какъв номер ви е врътнала "рускинята", май всички сте се оказали шаранчета
    Забавна историйка, вярно на гърба на Дечо, ама тя като те тресне кьоравата няма оправия дорде не си разбиеш главата
    Поздрави Куш!
  • Хахахахаха Колко дребни душици има. Минали ония двамата глупака и ми насвяткали двойки на всичките произведения. И к'во сега?! Само дето ми става още по-весело.
Предложения
: ??:??