8.04.2010 г., 23:09 ч.

Ключът на любовта (8 глава) 

  Проза
681 0 0
4 мин за четене

Ключът на любовта

 

Глава 8

 

Денят бе изпълнен с множество емоции. Когато Вивиън се прибра в апартамента си, тя все още усещаше как краката ù треперят от новината, която ù бяха съобщили. Главната женска роля. Ричард и тя, заедно във всички онези любовни сцени от филма. Тя притвори очи при мисълта за него. Изведнъж в съзнанието ù се появи споменът за Сара, за последната вечер, когато гледаха “Тайнственият остров” и за разговора им.

“Милата Сара – ако можеше сега да ме види отнякъде... Тя така и не ми повярва, не взе насериозно мечтите ми. Но аз изживявам нещо, за което тя няма и най-малката представа, че би могло да е реалност. Мечтите се сбъдват, Сара. Сбъдват се, ако наистина вярваш в тях. Както вярвах аз. И както продължавам да вярвам!”

Вивиън влезе в кухнята, за да си приготви вечеря, но от вълнение стомахът ù се бе свил на топка. Не можеше да сложи и троха в устата си. Само отвори хладилника, извади от там бутилка с минерална вода, сипа си в чаша и отпи глътка от живителната течност. Студената вода ободри тялото и съзнанието ù, охлади страстите ù. Почувства се малко по-спокойна.

Бавно се насочи към спалнята си. Още с влизането извади от дамската си чанта сценария на филма. Приближи се до прозореца, притискайки папката до гърдите си, все едно това беше най-ценното, което притежаваше. Погледна към небето, осеяно с безброй звезди. “Благодаря! Благодаря! Нямам представа кой те праща и с какво съм заслужила тази помощ, но ти благодаря от цялото си сърце!” – изрече Вивиън и в този момент една от звездите проблесна по-ярко от останалите. Думите ù бяха чути!

“Ето защо Ребека не участва в този филм. Била е заменена от друга актриса. Да, точно така!” – плесна се по челото Вивиън. “Сега си спомням, че бях чела някъде. Актрисата, планирана да играе главната роля, претърпяла инцидент и това наложило смяната ù в последния момент. Господи, феята се е възползвала от този факт, за да ми помогне да бъда с Ричард – да изиграя ролята на живота си! Как ще ти се отблагодаря за добрината? Ще мога ли някога?” – и Вивиън се просълзи при мисълта за всичко онова, което я очакваше – най-незабравимото и спиращо дъха изживяване. Една сълза бавно се стече по бузата ù и капна върху белия лист, разказващ началото на предстоящия филм “Тайнственият остров”:

18-и век. Младата английска графиня Емма отплава от бреговете на родината си заедно със своя баща – лорд Кингстън, на пътешествие, за да утоли жаждата си за пътувания и да опознае екзотични места. Авантюристка по душа, тя копнее за нови и нови преживявания.

Корабът, натоварен с провизии и с няколко души екипаж на борда, пори морските вълни и води Емма към непознати светове. След като вече няколко седмици обикалят из различни интересни места, корабът достига до остров “Червената орхидея”, където върлува бандата на жестокия пират Крис. Нищо неподозиращият екипаж пуска котва на брега, за да огледа района, тъй като островчето е приказно красиво. Но още със стъпването си на брега, бандата връхлита като вихрушка. Пленяват младата Емма и оплячкосват кораба. Целият екипаж, както и бащата на Емма, загиват в опита си да спасят графинята и това, което е останало от кораба им.

Пътешествието, замислено като забавно приключение, завършва с нещастен край. Но дали е така наистина?

Още в мига, в който Крис зърва Емма, той се влюбва в нея от пръв поглед. Въпреки несъгласието на останалите от бандата му, той всячески се опитва да ù помага и да я защитава.

Сред бандата му избухва недоволство, породено от любовните чувства на Крис към Емма и се стига до решение да убият главатаря си. Най-верният приятел на Крис случайно чува разговора между заговорниците и го предупреждава.

Разбирайки, че довчерашните му съюзници кроят планове зад гърба му, Крис се чувства огорчен и предаден. Без да губи време, той тайно измъква Емма от лагера им и двамата бягат да търсят спасение другаде.

След множество перипетии и бягства, те успяват да достигнат до съседен остров, където най-накрая са в безопасност. Междувременно Емма също се е влюбила до полуда в Крис.

Двамата се венчават и не след дълго отплават за Англия, където заживяват щастливо.

 

Така накратко изглеждаше сюжетът на филма. “Каква вълнуваща романтична история! Дали моята с Ричард може да бъде такава?” – помисли си Вивиън, оставяйки папката на нощното си шкафче.

© Вероника Борисова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??