4.11.2023 г., 9:38 ч.

Код Червено 

  Проза
391 2 13
1 мин за четене

      Метеорологичната прогноза за края на седмицата предвещава: идната неделя над страната ще премине рекордно студен фронт с червен код за буря и арктически студ. Студеното време ще започне с блудкаво червен дъжд от ледени късове поради ниските сутрешни температури от минус 50 по Целзий. Не се надявайте да запалите дизелката дори и с високоцетаново гориво, защото ръцете ви ще залепнат за волана, а езикът ви ще замръзне изплезен с формата на ледена висулка. След което идва интересната част. Вместо да се подобрява времето ще се влоши още повече, като следобед се очаква термометъра да удари рекордните минус сто. Тогава вече изобщо не се препоръчва да излизате, защото кодът ще премине в кърваво тъмночервен сибирски студ. Има дори вероятност стъклата ви да се строшат от тракането със зъби, въпреки, че е още по-вероятно да се превърнете в леден блок много преди това. Затова се препоръчва - отправете се незабавно към най-близкия бункер и чакайте търпеливо ядрената зима да премине, подобно на симпатичните герои от филма "Светлина от миналото". А през това време можете да четете бекъпната версия на вестник "Бъдеще на Марс" на екрана на епълски лаптоп. Всички системи в бункера ще бъдат управлявани от ИИ и захранвани от тесленски електрически еко генератори. От вас се очаква само да спите достатъчно, да не преяждате и да пестите вода, въздух и нерви в очакване на Второто пришествие. Приятен ядрено зимен сън!

 

Ваша синя птичка - синоптичката Натали :)

 

© Хел Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А, да, картофите и морковите още си съхраняват някои така
  • И сега има землянки по селата, т.е. полувкопани къщи. Наистина лятото там е по-хладно, зимата - по-топло. Затова мазите се изграждат полувкопани, поне в Северна България.
  • PetarStoyanov - за сегашно вр. е друго - трябва интернет, тв, електричество и т.н.

    в землянки хиляди народ са оцелявали през II-та СВ. Преди години една украинка ни разказваше как месеци са живели в землянки в гората, цялата зима на 1944/45 г, и как са се хранили. Чудовищно...
  • Благодаря ви Паленка и Хел, просто сме затрупани от информация, нужна и ненужна, вярна и невярна, и сега е като че ли по-трудно да се ориентираме из света. Но, хобит къщите ги е имало и тук / не само партизански землянки/ а примерно преди години колибите по лозята или бостаните, само че от слама и полувкопани в земята.Но модерните хобит жилища , хайде къщи на бъдещето, футурология, ще са къде-къде може би ще са по-удобни и модерни. Приятен слънчев ден
  • Да, Пепи, земята е най-добрата изолация от външните фактори. Единствено би ми липсвала дневна светлина там. А и въздух, предполагам.
  • Tangerine (Хел), ПетърСтоянов - дори и в момента има такъв град в Австралия, населен най-вече лятото в жегите, в миньорски регион с диамантени рудници. Много изгодно, понеже в земята не се налага охлаждане и отопление.
    Като ученици са ни водили и на Въртопа да гледаме партизанската землянка
    😅 усмивка и за вас
    и имейлът ме разсмя!
    "Вашата пратка DHL Express с товарителница номер BG468545215485 чака доставка. Моля, потвърдете данните за плащане в следната връзка по-долу.
    Текущият статус на пратката е: На изчакване.
    Попълнете вашата опция за доставка тук
    ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДОСТАВКА"

    пп
    този град го има и в тубата, може да се види как са се справили
  • Петър, това дето си чел е най-вероятно фалшива новина. Иначе хобитските къщи не са толкова зле
  • PetarStoyanov - при толкова население на земята ще трябва дооооста земо(небо)стъргачи да построят. И вместо да се качваме на Айфеловата кула, ще слизаме...
  • Засмях се защото преди минути ми натресоха из ФБ, как ще живеем под земята, а ресурсите са ограничени и да не си купуваме елавтомобили. Дали ще е удобно да споделя някакво хобит жилище с / няма значение дали е той, тя или то /, светът е на кратиш
  • Благодаря за коментарите, Пламен, Паленка и Стойчо! Стоплихте ме 🙂 Споко, няма да умрем от студ, от понеделник пускат парното в София 😂
  • Но преди това...
    Употребата на "Томахавки","Минитмън" и "Посейдон " срещу новите технологии на "Роскосмос" за загрявка!🙉
  • Затова съм си резервирала място в Ада! По-добре в казан с ракия да се варя, отколкото в Рая от студ да умра!
  • ☹️ Докато го четях пропаднах в КССС - Код Смъртоносно Студено Синьо ... добре, че пак погледнах заглавието и се постоплих малко от Червеното 😎
Предложения
: ??:??