1.08.2010 г., 23:21 ч.

Коледна идея 

  Проза » Други
477 0 0
1 мин за четене

Днес срещнах един незрящ човек и той ме помоли да публикувам следното произведение (надявам се, че тези думи ще докоснат сърцето на Ви):

 

Коледа идея

 

Не успя да ми блесне Коледа

през цялата година

в моята тъмна стаичка

с приказната бяла зима.

 

Не пропяха ангелския хор,

не съм украсил Рождествения сюжет,

а само в стиховете ще остане

с болка и копнеж.

 

Ако имаш подходяща тъмна стаичка, украси стените и тавана с огледала и коледни сюжети. Да ти блести през цялата година - с разнообразни изкуствени, пъстри елхи и на всяка Коледа все по едно нещо ще прибавиш и ще украсиш. Създай си свой коледен свят с подходяща небесна мелодия, а отвътре на стъклената врата да пише с украсени светещи букви "Светът на Коледа". Когато се почувстваш уморен от работа, дори и през лятото, влез в твоя собствен свят, за да забравиш за миг ежедневието. Потъни в святото мълчание, в своята малка вселена и, ако можеш, сътвори свое стихотворение по тази тематика или нещо подобно. След като се реализира всичко това, нека първоначално да бъде в пълна тайна за изненада на децата, точно на Бъдни вечер може да вдигнеш завесата на вратата.

 

Защото аз съм незрящ човек и не мога да сбъдна тази моя мечта в дома си, поне другите вместо мене да се радват на тази идея и да я изпълнят.

 

П.С.: Не забравяйте инструкциите за безопасност, в случай, че няма никого, угасете светлините на лампичките!

© Божидар Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??