6.12.2011 г., 11:00 ч.

Коледна сценка 

  Проза » Хумористична
11768 0 0
1 мин за четене

 Дядо Коледа -  Ох, о-о-х, все по-трудно става да си дядо Коледа в Европейския съюз! Пък и в тази криза...

Малко момиче - Защо пъшкаш, дядо Коледа? Какво има?

Д.К. - Какво ли? Джуджетата стачкуват, не искат да правят играчките. Малки им били пенсиите, затова не работят.

Момиче - А ти какво им казваш?

Д. К. - Че няма да разреша да лентяйстват и да пият по цял ден! За пиене  им стигат пенсиите, а за работа - не!

Момиче - Децата ще плачат без подаръци.

Д. К. - Прави са дечицата, но аз какво да правя с този празен чувал? Ама то не е само това. Елените не искат да бягат по цял ден без пари. Искат ми по 8 евро на час! Аз да не съм банка?

Момиче - Дядо Коледа, имаш голям проблем! А Снежанка къде е?

Д . К. - Отиде на конкурс за мис Снежанка в Париж.

Момиче - Аз мога ли да ти помогна?

Д. К. - Можеш, стани ми Снежанка.

Момиче - А на мен ще даваш ли парички?

Д. К. - На теб ще дам най-големия подарък, но още не съм го измислил. А ти ми помогни да накараме джуджетата да си свършат работата.

Момиче - Добре, дядо Коледа. Аз ще им пея, докато работят, а ти се обади на твоя приятел бате Бойко да им вдигне пенсиите.

Д.К. - Браво, моето момиче! Ти си много умна и ще бъдеш моята най-добра Снежанка. Хайде да отидем при джуджетата.

Момиче - Хайде!

© Василена Т Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??