28.12.2014 г., 12:58 ч.

Коледно парти 2014 

  Проза » Хумористична
1255 0 8
4 мин за четене

Коледно парти 2014

Събота вечер. Тя отваря вратата и влиза. В този миг я заслепява светкавица.
- Ти си страхотна, ти си божествена! Ти можеш да постигнеш всичко, за което мечтаеш!
Тя стъпва на червения килим. Нощта на Оскарите започва!!!
После се появява Той. След него идват други. Посреща ги все същата светкавица. Снимките са готови за кориците на най-скъпите списания. И за да изглеждат всички усмихнати и бляскави, се грижи нашият всепризнат и любим Фото Граф Катани!!!
Започва събота вечер в „Петък вечер”!
Щом с влизането в заведението те карат да се чувстваш като звезда, значи те очаква звездна нощ, така и стана! Тук всички бяхме като номинирани за Оскар, в очакване на статуетките. 
Най-напред на всеки беше връчен чек от 100 евро за добре дошли. Малко приличаха на салфетки, но сме на Балканите, нали? След първата наздравица за дългоочакваната традиционна среща, Мая мина с кристална купа, инкрустирана с рубини и диаманти и всеки от нас си взе номерче, с което участва в томболата, организирана от Откровения.
Забравихме за нея веднага щом дансингът беше открит. След като прозвуча „Бяла Роза”, заведението се оказа тясно и окупирахме градината на ресторанта. Оказа се, че всички присъстващи са отлични танцьори. Не го очаквах. След бурните танци последва нова наздравица за отмора и микрофонът бе предоставен на певицата... Елена Биларева. Всяка песен завършваше с бурни аплаузи и викове „Браво”, „Бис”. Певицата, след много изпълнения, седна да събере овации от почитатели и... о, чудо!!! Ние сме имали втора певица. Нощта на изненадите. Тя, освен че пее вярно, пее и хубаво. Какъв глас само! Дами и господа, скритият ни коз: Мая Попова! Аплодисменти!
Изненадите следваха една след друга, не можехме да си поемем дъх.
Внимание, следва томболата! В присъствието на нотариус Ради Смилков започна тегленето на печелившите билети. Мая Попова теглеше късметлийските билети. Съседната маса получи първите коледни подаръци. След малко и мaсата срещу нас бе ощастливена. За нашата маса... нищо. Започнахме да скандираме „Мафия” - никакъв резултат. Когато огласихме заведението с мощното „Оставка”, набързо трима от нашата маса получиха заветните награди. Ние дори благодарихме, точно както подобава: на баба, на родителите и дори на Академията. Лично аз получих наградата на Мая, за да не я упрекнем в корупция или в конфликт на интереси. Танци и песни отново и... награждаване на трите най-добри стихотворения от конкурса на сайта.


Трето място

Коледна нощ
автор Ивелина Стойова

Второ място 

Молба
автор Емилия Пламенова

Първо място 
Сдухване на Коледния дух
автор Росица Петкова

Имам подозрения, че авторката Росица Петкова нарочно закъсня, за да получи повече овации.
Умно, нали?
Купонът продължаваше. О'Хенри в един миг ми каза: Клекни! Послушах го. Той опря по стара традиция на сайта в главата ми борова клонка и ме произведе в член на клуб Откровения. Задължавах се от този момент да присъствам на всички тайни и явни сбирки на клуба. 
Заклех се пред собственика на клуба, пред гл. Редактор и за да няма измъкване, фотографът го щракна.
Забелязах, че на партито присъстваше и едно ангелче, което разумно си подари ореола и крилцата на едно симпатично момче, щото ние добре знаем, че... е дяволче... Любоff. Имаше и още фотографи, добре известни на сайта, те бяха под прикритие. Да не пропусна да кажа, че бяха прочетени стихчета на Ангар, които ни заредиха с още повече коледно настроение.. Моят стих не беше ни номиниран, ни прочетен, поради което си поръчах втора водка и даже я изпих от мъка. 
Няма да споделям, че Дочка ми каза, че ако и на това парти не съм дошла, лошо ми се пишело. Та, за това нито дума. Само ще споделя, че беше дошла с дъщеря си, това мило и талантливо момиче, което ме впечатли с участието си в пиеса на предната среща на Откровения.
Видях двама много готини мъже. Грег и Димитър. Никифоров. Много им отива дълга руса кога. То имаше и други готини, но не бяха толкова руси. Абе хубаво парти, спор няма. Ани водеше танците, както подобава на професионална танцьорка. Дора, Мая, Георги бяха се погрижили за настроението ни, баш как си трябва. Помогнахме и ние де, аз, Грег, Роби и други... Редно е да се отбележи. От тайни източници разбрах, че Роби свири много добре на китара, така че на другата среща ще я носи, сигурна съм, защото ще го навия. За Георги Колев няма да споменавам, само две думи ще споделя, между нас да си остане. Не спря този човек да се смее, да танцува и да пее. Сякаш е собственик на сайта, ега си, толкова па весел... Беше във вихъра си.
Толкова смях, танци, песни, усмивки не бях виждала не едно място. Най-якият купон! Най-якият купон!!! Всички повтаряха това. Какво да ви кажа? Само най-готините хора могат да правят готини купони! А когато са и талантливи... Абе, сайт за лично творчество е все пак Откровения, дами и господа, голяма работа сме, няма шега.
Искам още такива партита, не лъжа!!! С обич: Лажова

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ох, милата ми тя! И аз така казвам, за да ми сервират в леглото Ще гледам да не прекалявам, за да не стане, че сервиращия се сдобива с дископатия заради мен Дочето да те запише в клуба не на дископатичните романтици, а за диско романтичка. Другия път на дансинга с нас!!! И аз вече не обещавам, само изпълнявам...Липсваше ни!!!!
  • Браво на вас, а аз вместо да дойда (хем обещах),
    сутринта - храна в леглото
    на обед - храна в леглото
    на вечеря - храна в леглото...

    Не, не е това което си мислиш, дископатия е

    Дочка трябва да ме запише в клуба на дископатичните романтици

    За много години, да сте ми живи и здрави всички!
    Но няма да обещавам нищо, че не искам да разсмивам Господ.
  • Честита да е Новата Година и на теб, comeon!!! И аз се спирам на твоите красоти!!! Това е поздрав за теб, Септемвриии
    https://www.youtube.com/watch?v=Dmk7fGc1AvE
  • Обожавам те, Доче!!! Не напразно на едно от събиранията на Откровения, дойдох само за да се запозная лично с теб!!! От анонимни източници знаех, че ще си на купона. Описах те, ти беше моята главна героиня, защото го ЗАСЛУЖАВАШ!!! Уверих се на живо в това. Страхотна си!!! Ето това прави Откровения за нас - създава приятели от най-обикновени творци. Рдвам се, че съм част от Откровения и купоните, които ни събират!!!
  • "Чета една статия за романтичните филми...
    Гледам такъв филм и изпадам в умиление. Направо сълзите ми капят."
    Св.Лажова
    Ако беше решила да си гледаш романтичните филмчета вместо да дойдеш в "Петък вечер" щях да те запиша в дружеството на анонимните романтици.
    Ама нейсе не се наложи... И видя ли сега к`во репортажче спретна?
    Ей, за това ми беше думата одеве. Не се пилей да се вкарваш в романтични филми, че животът(купон след купон)си тече
    За много години Светланчик!
  • Симеон, никога не съжалявай за нещо минало. Следващата среща ще е още по! Тогава ще ми кажеш кой е този дето ме чете Много хора, е не чак толкова много, де, ама ми пиша, че когато им е тъжно или скучно, влизат в моята страничка. Нека има повече поводи за усмивки! Весело посрещане на Новата година на дървената коза или овца, да но да е и тя по-хубава!!!
  • Дано, Таня!!! Толкова ни е хубаво заедно, затова всеки път казваме, че последната среща е най-яка Най-хубавите ни срещи предстоят!!! Прегръдка и за теб, Танче!!!!!!!!!!!!
  • Дано на следващото успея да съм с вас!
    Прегръдка за теб, Светланчик!
Предложения
: ??:??