12.12.2018 г., 0:36 ч.  

Колкокулатор 

  Проза » Разкази
1067 0 0
3 мин за четене

      Една вечер, в столичния клуб "Дивото зове" Магнус се бе кротнал на бара и пак така кротичко си отпиваше от чашата. Беше дошъл да си договаря участието за сега идващата събота. Напоследък бе станало модерно, да се организират трибют вечери в чест на някоя легендарна рок банда. Магни с охота се превъплъщаваше в Тил Линдеман. Той и групата му правеха зрелищни кавъри на Рамщайн. Докато погледът му блуждаеше сред рехавата тълпа от посетители на пътеката пред него поникна Себеслав Светкавицата.

     Светкавицата дънеше рап. Сам си ги драскаше текстовете, музиката сам си я готвеше,  парчетата пак сам си ги изпяваше. Понякога и с колеги, но по-често като вълк единак, Себеслав явно затваряше последната страница на собствената си кариера.

     Магнус го покани с  жест небрежен, да се преместят на съседната маса. Двамата със Светкавицата удариха набърже по три-четири шотчета и приказката им гладко навървя. Най-напред говориха за войниклъка. Мъже на по четирийсет и отгоре, те бяха от малкото служили в редовете на БНА.

     После започнаха до си ги мерят .... Музиките разбира се – рок до дупка или рап за винаги. Спряха с шотчетата, отпушиха бутилките и отвориха приказка за жената. За русата, за глупавата, за тая дето само като я докоснеш, гащите ѝ сами падат, за нахалната, за рускинята професионалистка, за българката кожодерка, за мангалката...

     И тъй... Беше средата на седмицата, а клубчето по това време вече опустяваше, тяхната маса зяпаха  няколко чифта очи. На бармана, двете сервитьорки и  на бай Стоимен дето миеше пода и чистеше тоалетните. Барманът спря музиката за да се чува по добре "приказката за жената", подпря се на бара до двете си колежки и си наля една бира.

     За момент Магнус и Славето млъкнаха и огледаха ухилено публиката си. Светкавицата реши да се изгъбарка.

      - Дедо, ти що ке кажеш за жената?

      Бай Стоимен спря да подрежда столовете и му отвърна:

      - Ще ти кажа. Всяка жена се ражда с поне една магистратура!

      - Евала, бай Стоименеее! Дай вино! Вино за бай Стоимен. - сервитьорките въодушевено изръкопляскаха и се пресегнаха за чаши.

     - Старче, за каква магистратура говориш? - Магнус се приближи към бай Стоимен и свойски го задърпа към масата.

     Бай Стоимен покорно се настани до увесилия нос Себеслав. Двете сервитьорки му донесоха виното, приседнаха до него, а последен си примъкна столчето Кирчо барманът. Та бай Стоимен потопи жадно устните си във виното, преглътна и започна:

      - Всяка жена се ражда с магистратура по аритметика. Емпирично, аз и видни наши страдалци-интелектуалци сме установили този малко известен факт. Женил съм се и развеждал пет пъти. И всяка една от жените ми имаше вграден безупречен колкокулатор? Това колкокулаторът е много сложна и фина…

      - Какво, каквооо...? - оживиха се тримата мъже, без бай Стоимен. Сервитьорките Милена и Магдалена си умираха от кеф.

      - Значи, като те погледне една жена... - продължи бай Стоимен - и не е нужно нищо да ѝ казваш. В главата и се включва тоя колкокулатор и моментално те пресмята колко струваш.

     - Кажи Миме, аз пукната пара вече не струвам, мене са ме колкокулирали, колкокулирали и все толкова ме изкарват, пълна нула, но ти ми кажи колко ги сметна момчетата на тая маса?

     - Като го гледам тоя с металната халка на безименния пръст, май вече са го колкокулирали. - започна Милена.

     - От известно време Магдаленка колкокулира Кирето, гледам да не ѝ се бъркам в сметките. Иначе Кирчо и аз съм го бройкала. - Кирето поруменя от това признание, но Миленчето не млъкна.

     - А ти Славчо си нула като бай Стоимен. Даже много нули. Ако искаш да значиш нещо сложи там поне някаква жена пред тебе... - Мимето кокетно се наведе, целуна Светкавицата по ухото и изтича до бара за нова бутилка.

     - Дори можеш тази вечер да започнеш с мене, аз съм малка, срамежлива едини... - Милената не можа да се доизкаже, защото Себеслав Светкавицата светкавично скочи и впи устни в нейните. Добре че беше Магнус, Миленчето от изненада изтърва бутилката. Но Тил Линдеман подскочи и сръчно я прихвана като микрофон. А Славчо продължи още дълго, дълго да пристиска Миленка до сърцето си.

     В събота Магнус изнесе грандиозен концерт в столичния клуб "Дивото зове". Но клубът беше затворен за посетители, защото Славчо и Миленка се женеха.

 

 
СО11122018Сл

© Свободей Огражденец Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??