13.10.2006 г., 18:10 ч.

Компютърът ми пуши!!! 

  Проза
1052 0 2
2 мин за четене

  Един ден Пешо се събужда и вижда, как вчера купеният му компютър, който беше оставил през ноща включен, за да тегли филм, ПУШИ!

ПЕШО: Ужас!!! Какво да правя сега :(

След около 10 минути чудене и вайкане, на Пешо му хрумва страхотната идея да се обади на сервиз...

ПЕШО: Ало...

ТЕХНИК: Здравейте. С какво мога да ви помогна?

ПЕШО: Ужас... Има дим, излизащ от захранването на моя компютър!!!

ТЕХНИК: Съжалявам, господине. Трябва да си купите ново захранване...

ПЕШО: НЕ, не трябва! Просто трябва да сменя стартиращия файл...

ТЕХНИК: Господине, това, което ми описахте е дефект във вашето захранване. Трябва да го замените...

ПЕШО: Глупости! Един мой приятел ми каза, че единственото нещо, което трябва да направя е да сменя стартиращия файл за да опрявя проблема. От Вас искам само да ми кажете правилната команда...

      През следващите десет минути, въпреки неспирните опити на техника да обясни пробляма и неговото решение, Пешо непреклонно настояваше, че той е прав.
Най-накрая, с последни сили, техника разкри своята тайна...

ТЕХНИК: Извинявам се, но обикновено не казваме това на нашите клиенти... но наистина има недокументирана ДОС-команда, която може да накара захранването ви да спре да пуши...

ПЕШО: Знаех си!

ТЕХНИК: Просто трябва да добавите реда "LOAD NOSMOKE.COM" в края на конфигурационния файл на системата и всичко ще тръгне по старому. Нека да ви обясня как става това...

След около десетина минутки се позвънява на телефона на техника...

ПЕШО: Не се получи. Захранването ми все още пуши...

ТЕХНИК: Ами... Каква е версията на Вашия ДОС?

ПЕШО: МС-ДОС 6.22...

ТЕХНИК: А-а-а-а, ето къде бил проблема. Тази версия на ДОС не поддържа NOSMOKE. Трябва да се свържете с Microsoft и да ги попитате дали има подходящ пач (кръпка).

      Измина близо час и телефона пак звънна...

ПЕШО: Имам нужда от НОВО захранване...

ТЕХНИК: О-о-о, и как стигнахте до това заключение?

ПЕШО: Ами, обадих се в Microsoft (оказаха се доста твърдоглави, неразбрани хора) и им казах това, което ми казахте. Попитах ги за пач, а те започнаха да ме разпитват за модела на моето пушещо захранване, и аз им казах...

ТЕХНИК: И те какво Ви казаха?

ПЕШО: Те казаха че моето захранване не е съвместимо с NOSMOKE... (:D)
 

 

 

© Георги Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??