25.05.2020 г., 21:45 ч.  

 Конкурсът на Сатаната /решава логиката/ 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
668 3 0
Произведение от няколко части
1 мин за четене

Сатана извикал трима свои доверени служители и им казал:

За да спазя конкурсното начало, обявявам конкурс за най-високия възможен пост при мен, наречен Великият клеветник. Условията на конкурса са следните. Пред вас стоят 5 магьоснически шапки на Волдемор, които са абсолютно еднакви по форма. 3 от тях са антрацитно черни на цвят, а останалите 2 са бели. Огледайте ги добре и ги запомнете - рекъл отново Сатана. Сега ще вържа непроницаема черна превръзка на очите на всеки от вас, а после ще сложа на главите ви по една от показаните шапки. После ще махна превръзките и ще ви пусна да се гледате помежду си. Който пръв познае шапка с какъв цвят има на главата си, него ще назнача на поста Велик клеветник. Останалите двама ще станат негови подчинени. Речено сторено. Сатана изпълнил казаното и поставил на главата на всеки един от тримата кандидати по една магична черна шапка на Волдемор. Когато им развързал очите те започнали да се гледат изпитателно един друг. Първият бил виден агент на Интелиджънт сървис. Вторият бил аватар от руската мафия. А третият - агент на ЦРУ, действащ на територията на Канада. След кратко и напрегнато мълчание агентът на Интелиджънт сървис радостно възкликнал: Еврика!!! Аз имам на главата си черна шапка на Волдемор. Тогава Сатана му казал: Теб назначавам на поста Велик клеветник. Ела да подпишеш трудовия си договор.

 

Как агентът на Интелиджънт сървис е познал каква е шапката на главата му?

 

 

Бел. на автора. Това е много сериозна логическа задача /онези от вас, които успешно я решат могат смело да се кандидатират за подобни конкурси/. Ще изчакам известно време, за да ви дам възможност да я решите самостоятелно. Ако никой не успее, тогава ще приведа решението й.

» следваща част...

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??