15.12.2013 г., 22:28 ч.

Копнеж 

  Проза » Други
664 0 6
1 мин за четене

Онова незаменимо чувство как всички сили на Земята са се събрали и те теглят към другия, как без значение колко е далеч, само при мисълта за него, можеш да усетиш присъствието му. Затваряш очи и виждаш замечтания му поглед, вторачен в очите ти, дебнещ всяко кътче на душата ти. Поглеждаш към него и в мига, в който той наведе глава, знаеш, че си мисли за теб. Съжалява с цялата си душа, че те иска, бори се със себе си, с желанията и чувствата си, копнее те и не може да те има. Не и сега. Не и тук…

В този същия миг осъзнаваш, че и ти го искаш, по-силно, отколкото някога си искала. Обичаш го, без да си го имала. Липсва ти, преди да си е тръгнал. Иска ти се да няма човек, който да ти забрани да бъдеш с него. Да няма място, на което да не можеш да си признаеш колко го обичаш, а ти знаеш – много. Ти знаеш колко струва всяка минута с него, знаеш кога тя свършва и как ще я запомниш. Знаеш колко е рискована всяка ваша прегръдка, всяко докосване на студените му пръсти, всяка усмивка, с която му казваш, че го обичаш, без той да те чува. Докосваш го като мъртвец, не искаш да усети напрежението в пръстите ти, сърцето ти те издава с учестен пулс, очите се насълзяват от напора на ума. Поглежда встрани, а ти това и чакаш.

Разхождаш погледа си по тялото му и, ах как ти се иска да не е само погледа. Можеш да усетиш уханието, идващо от него, като на есенна вечер, свеж и студен, докосва нежно. Играе си с косата ти като вятър, вглежда се в очите ти като отражение, докосва устните ти като призрак. Не можеш да го усетиш и не можеш да забравиш усещането. 

Води те далеч от хорски приказки и очи, за да ти опише онова, което бушува в него. Стихията, която ти си родила и която изгаря душата му. Съжалението, което ти си посяла, заради неспособността да е с теб. Вината, която ти му изпрати, за дето те иска. Спомените, които очите ти написаха в главата му. Ти знаеш, че не се е случило, и той го знае. Но и двамата го усетихте и никога няма да забравите тръпката на онова докосване, което никога не се е случило.

© Вероника Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много е силно и истинско! Хареса ми! Поздрав!
  • Ето ти нещо да се посмееш по темата.http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=293081
  • Много Ви благодаря! Това е първото ми творение, което се престрашавам да кача, и подкрепата Ви много ме радва
    П.П. Дани, не бъркаш...дори нямаш представа колко си права. Писах го преди повече от година, другото е дълга история с незадоволителен край...
  • Не бих променила и една дума...Винаги е едно и също. Освен, когато не говорим за приятелките Любов и Страст. Браво!
  • Всичко си е, както го описваш. И повярвай, докато е в мечтите ти само е много по-хубаво. Няма как някой да го омърси с обвинения и лични вини. А пък знае ли човек, може и да бъркам
  • Много красиво!
Предложения
: ??:??