14.03.2020 г., 8:29 ч.  

Коронована история 

  Проза » Хумористична
327 3 8
2 мин за четене

/по идея на Юри, а при него по идея на бутилката. Нямам понятие как се пуска свързаното произведение, сори, пич!

 

 

Почва с една поредна случка с картечната ми уста, продължава с видения за бъдещето, завършва с представа, почерпена от алкохолните миражи на един поет…

Та – поред…

Отивам да плащам телефона. Познават ме – едната касиерка е моя ученичка. Очакват нещо от мен, затова се шегувам:

-       Извинете, че щях да закъснея, но чак снощи се прибрах от Китай през Италия…

Смеят се безгрижно. Викам:

-       Май не ви е страх от коронавируса?

-       Защо да ни е страх? Младите не умират…

-       Именно, де – кимам – Страшното е, че ще оцелеете…

Е, това не е шега…

Момичетата са безгрижни – не ги хваща ни дисковирус, ни кръчмовирус, пък сексът… И там ще се оправят. Или ги оправят /Оппа, червена точка?/. Нищо няма да ги спре. Ми, то от сега предлагат секс при коронавирус - в скафандри, без допир на лицата /мюсюлманките отдавна са готови, свикнали са с фереджето, пък и то понякога прави жената по-хубава/, бърз допир /предпазливо - в презервативи, а жената за по-сигурно - зад гумена кукла/. И, както казва оня поет – от метър разстояние. Макар че и ватусите надали ще успеят, ама щом вирусът летял на два метра, ние ще трябва да го надскачаме поне с три метра постижение. Да ни завидят противопожарните кранове…

А остава и друга забава. Пиячката – превантивна, предпазна, дезинфекцираща. Такава, че всякакви вируси да ни заобикалят – макар да са с противогази на муцуната..

И ще си пием самотни…

Най-хубавото решение - пиене с жена не е пиене, а кавалерстване. Трябва да я слушаш, слушаш, слушаш… А сетне, когато заговорите и за теб – трябва да кажеш какво мислиш за нея. Винаги лъжи, естествено. Щото кажеш ли истината – язък за пиенето, дето ти го е опукала и очакванията ти за събуждане сутринта със спомен. Ако се лекува, де…

Пиене с компания е разливане на проблемите ти в чуждите. Поне можеш да ги кажеш. И без това сам ще се слушаш, ама може и нещо интересно да споменеш, дето не си го чувал досега.

Пиене насаме е тъкмо за човека в кризата - и проблемите си остават, неудавени в чашата, научили се да плуват, и ти си хем сам, хем виждаш двойно и сам си говориш с интелигентен и разбиращ те човек...

Щото кой друг в тая чума ще те заговори, изслуша, съчувства, че и налее… Така че – за да не ти скърца сърцето, както се вайка една поетеса: смазвай го редовно с големи дози от лекарството. Каквото и да си си избрал – народът е казал, че алкохолът в малки дози е полезен във всякакви големи количества…

Ха, наздраве!

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Стойчо!
    Лекуваме се правилно и на дози...
  • Интересно ми е:дали след обявената пандемия ще оцелеят и болните от бездушие?
    В такова време, няколко капки алкохол и порция смях- изглеждат уместни.
    Георги, явно вече помагаш с написаното, защото човек не всякога знае от какво ще оздравее!🤔
    Поздравления за текста!
    И, наздраве!
  • Благодаря, Денице, Мариана, Юри, Емиле!
    Доза смях се равнява на три дози лекарство и на две дози алкохол.
  • Реших да се самокарантирам
    здравето си аз да гарантирам
    Но довечера юнашката
    отново пак ще вдигна чашката!

    Наздраве, Генек!
  • КоронаГенек 😁
  • Усмихва ни, Генека,
    с бутилки и корони!
    От сто лета човека,
    луд петел го гони! 😊
  • Благодаря, Надя!
    Компилатор - с поразен коронован акъл, недопил и недо... Какво беше, че забравих?
  • Който си го може, го може! От няколко коментара и стих...
Предложения
: ??:??