22.04.2021 г., 17:12 ч.  

Ковид 

  Проза » Хумористична
837 10 39
4 мин за четене

   Ковид

 

 

                                                     На моята приятелка Мая,

                        която успешно пребори Коронавируса.

       

 

 

 

Обаждам се на Мая: „ Здравей, Майче ! Как си, мила ?...Моля !? ... Направила си тест и е положителен ? Браво! Значи си бременна! Честито ! Да си жива и здрава. Как е таткото ?... Какво ? Не си бременна? Аха ! ... Пи Си Ар тест... Болна си от КОВИД !? Ужас ! ... Разбрах..... Чувстваш се много зле, трудно дишаш и говориш ? ...Съжалявам ! ... Да !...Ще се пазя. ... Да ...До скоро ! Желая ти бързо оздравяване!...Обади се, когато се почувстваш по-добре !... Чао !Чао !"

Мая е болна от Ковид ! Как да ѝ помогна? Аз в Канада, тя в България. Каза ми да се пазя. Как мога да се опазя, ако не се ваксинирам? Жена ми е заклета антиваксерка и казва, че това е само грип и няма да се ваксинира за нищо на света. А то, като знам каква чума е милата ми, Ковид-а няма шанс при среща с нея.

„Ще избяга с двеста“ - както беше казал един интелигентен български политик.

Реших, че трябва да се ваксинирам. Отидох в медицинския център и попитах за най-добрата ваксина. Те казаха, че имат само Астра Зенека. Реших да си я сложа.

Прибрах се в къщи и реших да прочета, какво съм си сложил.

Прочетох :

AstraZeneca инжекционна суспензия :

Една доза (0,5 ml) съдържа: Аденовирус от шимпанзе, кодиращ вирусния шипов (spike) гликопротеин на SARS-CoV-2 ...

Моля? Вирус от шимпанзе? Не-е-е! Това е някаква шега. Как можах да направя тази глупост? Да си инжектирам вирус от шимпанзе !

Усетих сърбеж по цялото тяло. Може би се окосмявах. Казах на жена ми, а тя умря от смях. Каза да не се притеснявам. Щяла да ми направи кола маска и ще стана нежен и гладък, като бебешко дупе. Да видя хубаво ли ѝ е, когато се обезкосмява и на какви изпитания е подложена за да бъде красива.

През следващите дни усетих силно влечение към бананите. Усетих и неистово желание да се катеря . Високото ме привличаше като магнит. Веднъж се хванах как чеша лявото си ухо с дясната ръка през главата. Това съм виждал да го правят само маймуните и коренните жители на Африка. Изплаших се. За лош късмет настъпих сапуна в банята, подхлъзнах се и паднах по задник. Натъртих си опашката. Започна да ме боли. Замислих се: „А дали не ме боли, защото расте?“. Остава и опашка да ми поникне. Изпаднах в паника. Погледнах се в огледалото. О! Ужас! Задникът ми беше станал червен, също като маймунски.

После се успокоих малко, защото се сетих, че си бях напарил с топла вода опашката, която ме болеше. От там се беше зачервила кожата ми, приличаща на маймунско дупе.

Жена ми гледа редовно телевизията Седем делено на осем. Там и казват, че няма Ковид, а това е поредния грипен вирус. Предаването води един плешивец. Помощникът му е един дребосък с прическа на пудел. Казвал се Тошко. Жена ми каза, че плешака ще е новия премиер на България. Много го харесва и гласува за него на парламентарните избори. А пудела му е заместник. Голата тиква го познавам от видео клиповете, които жена ми редовно гледа. Той е един български интелигентен певец, който пее на диалект. Когато дойдел на власт, за всички щяло да има по едно Ферари с цвят червен и накрая щял да ни скъса ... онова, дето на където и да се завъртим, все се намира от задната ни страна.

Пуделът го наричали Тошко Африкански. Помня, че това беше името на някакъв детски герой. Проверих в Интернет и... О! Ужас!

Тошко Африкански е маймун ! Тоя няма начин да не се е инжектирал с Астра Зенека. Предполагам от там идва прякорът му. Сега разбирам защо плешака е болен от Ковид, а на Тошко Африкански нищо му няма. И като гледам изявите му в парламента, сигурен съм, че си е нахакал маймунския Аденовирус. Може би и аз ще стана такъв маймуняк.

Помолих жената за подкрепа и тя ми даде идея какво да направя. Каза ми, че трудът е превърнал маймуната в човек. Разбрахме се да работя по дванадесет часа на ден и по този начин да запазя човешкото в мен. И защото е всеизвестно, че парите развалят Човека, решихме тя да харчи заработеното, за да ме опази от маймунясване.

Та така, приятели. Една скитаща госпожа ме пита: „ Марко, къде се загуби ?“.

Работя, бе госпожо Скитница. Повече труд за маймуните, за да станем хора.

И ако видите някой да си чеше лявото ухо с дясната ръка през главата, бъдете сигурни, че се е ваксинирал с Астра Зенека.

© Марко Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Greg !
    Благодаря, че ме посети, Латинка -Златна !
  • Винаги съм подозирал, че имам нещо с шимпанзетата. Сега разбрах защо. Благодаря, че ме осветли иначе щях да се чудя цял живот. Готин разказ. Усмихна ме.
  • Има ли нещо различно (маймунско) у теб значи си готов да влезеш в политиката. Ако се прицелиш у най-високото хакни си още една доза
  • Мая не пие твърд алкохол.
    После се чудиш, защо се разболя от Covid.
  • Хих! 😀 Върнах се да го прочета отново, Марко, и сега видях последния ти коментар към мен. Ще те успокоя: Мая не пие твърд алкохол. Никакъв! Само ще съм ти в услуга, приятелче.
  • Благодаря за подкрепата, Светулка !
    Спокойно, Иржи ! Ти носиш хумора в себе си.
    Седни и пиши и ще ти се получи и без да го искаш.
  • Като прочетох разказа ти, Марко, ми се отщя да пиша! Ми то от него блика хумор и отпред - назад и отзад- напред! А какво е моето- само щипка! Прав си за "къдренето" и се надявам с времето да го придобия....Смях се открай- докрай! И ми харесва диалогичния стил! Адмирации!
  • Честито и до нова порция смях! 😉😆😀
  • Силве, връщам мандата. Не искам да ме издигате за маймунски вожд.
    Предпочитам да си остана редови индианец, но да съм си човек.
  • Ако станем държавата на маймуните, ще те издигнем за наш вожд, но вместо патерица, една тояга ще ти издялкаме от дърво, да си пишеш по нея мъдрости. Честита ни метаморфоза! 🙂
    Благодаря за усмивките, Марко.
  • Безжичен, за всичко е виновна ваксината. Благодаря, че ме посети !
    Роси, напоследък много хора заприличахме на маймуни. Благодаря, за оценката !
  • Гологлавите чалгари и африканските маймуни са идеално описани, макар и леко иносказателно, но пък дозата смях е страхотна. Браво. Много ме забавлява!
  • Право в десятката! Ахаа, ето защо някои толкова приличали на Тошко Африкански, пък и ето защо толкова са се умножили напоследък, че чак и парламента започват да превземат!
  • Ако обещаеш, че няма да ми изпиеш уискито, няма проблем.
  • Да, да, разбира се! Но и ще ти държа ръката (с чашата) - да не се успокоиш рязко!
  • Майче, разрешавам ти да ме успокояваш само с Джони - черен етикет.
    Пия го с едно ледче.
  • Оххххх! 😀😀
    Мая оздравя и е на път да забрави, но Марко явно го държат последствията от ваксината! Шубето е голям страх.
    Марко, давам мило и драго да се насладя на гледката как жена ти те подлага на кола маска! 🙃 Ако се наложи ще помагам: докато викаш, ще те успокоявам и ще ти държа ръката!
    Благодаря ти за усмивките! Мнооого мило посвещение. Прибирам си го! 🙂
  • Поздрави Костадин !
    Радвам се, че те усмихнах, DPP !
  • На маймуни на направиха,не държава а маймунарник.Поздрав Марко.
  • Завалията
    Откровено се забавлявах с маймунските перипетии
  • Благодаря, Георги !
  • Смехът побеждава страха...
    Много ми хареса.
  • Благодаря Ви приятели !
    Дон Бъч , обещавам ако маймунясам да стана Шимпанзе. Шебек в никакъв случай.
    Няма да се излагаме.
    Благодаря, че ме посети Роси !Радвам се, че те усмихнах.
    Yuri, бягай на запад, на изток е пълно с рускини. Нищо хубаво не те чака там.
    Благодаря, Акеми !
    Радвам се че те засмях, Петре !
    Пухче, мислих, че си ми приятелка, а ме караш още да работя.
    Ваксинирай се за всеки случай и пак си остани антиваксерка . Няма лошо.
    Зигфрид, сигурен ли си, че не си се ваксинирал с Астра Зенека ? Чесането е първия признак.
    Поздрави, Славея !
    Благодаря, Светлана !
    Блу, тепърва ще разберем какво има във ваксината.
    Таня !
    Елка, дано се просълзяваме от смях с Тошко Африкански. Притеснявам се да не ни накара да плачем наистина.
    Радвам се, че ме посети, Пепи !
    Поздрави, Ина ! Който се чеше... значи става за маймун.
  • Значи чесане - това ли се препоръчва при странични ефекти или работа, или чесане на работата..оматах се бе, човек! Разбрах- ако някой се чеше значи или се е ваксинирал или ще става човек. хъммм... сложна работа, при толкова маймуни...
  • Добре де, признавам си. И аз се почесох с лявата ръка зад дясното ухо. 😂😂
  • Реших, че трябва да се ваксинирам. Отидох в медицинския център и попитах за най-добрата ваксина. Те казаха, че имат само Астра Зенека. Реших да си я сложа.

    Прибрах се в къщи и реших да прочета, какво съм си сложил.

    Прочетох :

    AstraZeneca инжекционна суспензия :

    Една доза (0,5 ml) съдържа: Аденовирус от шимпанзе, кодиращ вирусния шипов (spike) гликопротеин на SARS-CoV-2 ...

    Моля? Вирус от шимпанзе? Не-е-е! Това е някаква шега. Как можах да направя тази глупост? Да си инжектирам вирус от шимпанзе !

    Усетих сърбеж по цялото тяло. Може би се окосмявах. Казах на жена ми, а тя умря от смях. Каза да не се притеснявам. Щяла да ми направи кола маска и ще стана нежен и гладък, като бебешко дупе. Да видя хубаво ли ѝ е, когато се обезкосмява и на какви изпитания е подложена за да бъде красива.

    😅 😅 чак мен ме досърбя! Това е култово!
  • Ох, Марко, толкова се смях! Благодаря ти за прекрасното настроение! А това за Тошко Африкански просто ме просълзи!
  • Готин разказ! Откак го прочетох ми се изясни 'що покрай мен основно маймуняци. Остани си с главата Зиги. И аз пробвах
  • Марко, молим ти се, имай предвид, че маймунясването сме го подхванали онлайн и офлайн на ротационен принцип, много преди изобретяването на астра зенека, а харченето на скъсани нерви никога не е било печелившо занятие. Готин разказ! Благодарности!
  • 😂😂😂
  • Хахха и аз се почесах с лявата ръка зад дясното ухо! Залагам си главата, че всички са го направили! 🤣🤣 И аз благодаря за дозата смях!!
  • Леле Марко, как ме нахили Особено като се видях и аз на финала
    Е, сега разбрах, защо толкова време не се появяваш на хоризонта И си мисля, към тези 12 часа труд да прибавиш и още 4, защото знаеш, трудно се става човек И недей да маймунясваш, че кой ще ни доставя дозата смях? И аз съм заклета антиваксерка, ама да си призная, сега докато четях ме провокира и се почесох с лявата ръка, зад дясното ухо, ей така, за проба
    Винаги съм се възхищавала на лекото и свежо чувство за хумор, което имаш! Благодаря ти, за това удоволствие!
  • И това всичкото от една Астра Зенека,.....значи може да и збъдва световъртежи, сега я втасахме. Ама се посмях доста де..
  • Много свежо. Посмях се здраво.
  • Супер е, Марко! Седем делено на осем - ще избягам директно в Русия! 😀😀😀
  • 😁😁 Благодаря за дозата смях! Интересно при Пфайзер, аденовирус от какво има!?
  • Брат, направо изби рибата с тази твоя злополучна ваксинация. Ако ще маймунясваш, все пак стреми се да станеш шимпанзе, не шебек. Някак по-достопочтено е
Предложения
: ??:??