13.07.2014 г., 18:35 ч.

Кралицата vs. Бразилия 

  Проза » Разкази
695 0 2
2 мин за четене

Настанихме се в Leonardo Hotel Vienna, а моят човек от посолството ни информираше през половин час за хода на разследването.  Според полицията транссексуалният  певец бе убит от свой почитател  или от бивш любовник. И в двата случая ставало дума за ревност.
Бях доволен от посоката на разследването, което поставяше Кралицата извън всякакво подозрение.
Реших, че ще е добре да прекараме известно време в Австрия.

Културната столица на Европа погълна изцяло вниманието на Кралицата и следващите няколко месеца преминаха без инциденти.  Тъкмо си мислех, че посещенията във Виенската опера и класическата музика са приспали садистичния й нрав, когато неусетно започна Световното първенство по футбол.
Тя, като върл фен на германците, следеше с настървение мачовете им. Във фоайето на хотела всички посетилите поддържаха Маншафта,  което предизвикваше одобрителния й поглед.
За съжаление  преди мача с Бразилия,  португалско семейство се настани в нашия хотел и реши да подкрепя бившата си колония.
-    Селесао ще отмъсти на швабите! – подвикваше мъжът, докато отпиваше поредната бира.
Видимо в нетрезво състояние, сипеше обиди към немския отбор, заради нанесената загуба на Португалия.
Гостите на хотела се дразнеха от простотията му, но запазваха мълчание и само по лицата им се четеше обзелата ги емоция.
Малко по-късно към него се присъединиха синовете и жена му.
Момчетата бяха нахални тинейджъри, които с радост се включиха в алкохолната подгрявка за мача. Половин час по-късно, вече и те подпийнали, започнаха да се закачат с околните и само започването на дербито отклони вниманието им.
В първите десетина минути бразилците атакуваха като луди, а бурните аплодисменти на португалското семейство заглушаваха коментатора.
Кралицата тъкмо седна до мен и погледна въпросително към агитката пред нея.
-    Не им обръщай внимание. Португалски селяндури.
Тя обаче искаше да гледа мача на спокойствие, затова потупа единия по рамото.
-    Извинете, бихте ли се успокоили, защото пречите на всички ни?
Младежът рязко се обърна, огледа я и каза:
-    Prostituta em silêncio.
Брат му смигна, баща му го потупа по рамото, а майката се хилеше неистово.
В този момент започна немската голова канонада.
Всички останали бяхме на крака и преди да стихнат ръкоплясканията ни за вкаран гол, немците бележеха нов.  Драма.
Междувременно Кралицата преряза сънната артерия на момчето пред нея, което я обиди, закла баща му и заби ножа в левия бял дроб на брат му.
Майката опръскана в кръв бе онемяла от ужас, а Кралицата услужливо стискаше гърлото й с нежните си ръце.
В полутъмната стая гостите на хотела така и не разбраха какво стана.
Освен мен, стоящото й от другата страна момиченце стана свидетел на масовото убийство.
Детето не знаеше какво да каже и с изцъклен поглед наблюдаваше прецизните действия на красивата жена.
-    Ако си послушна, ще те науча – каза й Кралицата.
Детето само кимна в знак на съгласие, а Кралицата му се усмихна и го погали.
-    Умно дете.

© Милен Милотинов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??