11.08.2010 г., 13:30 ч.

Кратък текст! 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
3262 0 3
1 мин за четене

Само едно искам да ви кажа. Само едно искам да споделя. То нека да изтръгне от мен, грешницата - това, което не успях никога да изхвърля. То беше нещо много истинско, то беше в сърцето ми заковано. Исках само да мога да се докосна до него и да знам това, че мъката ще успея да захвърля.

А ето какво е, драги читатели... Рязката промяна в живота ми, както бях малката невинна послушница, сега съм онази, която всички наричат злокобница. Искам да мога да бъда човек като всички. Искам да мога да живея с реалността. Но откроявам се силно с моя начин на мислене и знам само, че съм единствена.

Аз съм тази, която се опитва да помага на околните, но само грешки прави с това и затова не знае как да реагира, защото всички я винят. Аз съм тази, която обича семейството си, но и това се оказва малко, защото само им тежа и не зная как да реагирам на това. Няма да продължавам да пълня главата ви, а просто ще си остана с раздвоените мисли и ще намеря начин  да изляза от ситуацията, защото откак съм родена, все това ми се случва. Нямам много весели моменти в живота си, но имам това да искам и да пиша на белия лист, макар да го пълня с всевъзможни мисли, неразбираеми от много хора.

И за да ме опознаете добре, не се мъчете от писанията, а просто мисля, оставете задачата за бъдещето.

Сега да завърша текста, казвам успех на всички ви.

© Ребека Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря!
  • Както един велик човек е казал: "Аз си имам един, с който можем с часове да си мълчим и да ни е готино!" Не трябва да се ядосваме ако не се вписваме в обстановката или просто не намираме някой, нойто да мисли като нас. Да си различен не винаги е приятно, но е хубаво и дори велико.
  • Поздравления и от мен Ребека.
    Колкото и странно и банално да ти звучи, аз те разбирам. не го казвам просто така за коментара. Наистина усетих това, което искаше да разкажеш, точно защото и на мен ми се случавт тези неща. Приличаме си, затова знам какво е да се открояваш, да бъдеш различен, но да не те разбират околните и дори близките и семейството.
    Както и да е, няма да пиша нова статия сега
    Хареса ми. Вярвай! Вярвай в светът, в това, че някога някой напълно и безкористно ще те разбере
    6!!!

    Впрочем това най-ми хареса, защото най често ми се случва и защото е малко тъжно :

    "Аз съм тази, която се опитва да помага на околните, но само грешки прави с това и затова не знае как да реагира, защото всички я винят. Аз съм тази, която обича семейството си, но и това се оказва малко, защото само им тежа и не зная как да реагирам на това"
Предложения
: ??:??