7.11.2022 г., 11:15 ч.

Крив обзор 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
223 5 7
2 мин за четене

-     Госпожо, сложете маска! В нашето учреждение е задължително…

-     Е, не съм чак толкова грозна..

хххх

-     Честит рожден ден! Желая ти любяща жена, послушни деца, свестни колеги, разбрани началници…

-     А сегашните къде да ги дена?

хххх

Телевизионна говорителка: „ Руските ракети минали на 2 000 километра над обстрелвания район“…

Йоооо…

Тая ли е тъпа? Или редакторът? Или преводачът нещо?

Щото 2 000 километра е добро разстояние за ракети, на – космически!

Тъй като слой Е от йоносферата се приема за космос /80 – 120 километра над планетата. А някои казват, че и натам имало слоеве атмосфера, та затова началото на космоса е на 1 000 километра над планетата…

Но руските ракети летели на 2 000 километра НАД Земята…

Тия телевизионни мисирки трябва да бъдат върнати на поправка по физика и астрономия…

хххх

Гласуваха изпращане на оръжие за бандерлогите…

Въпрос едно – значи ще купуваме друго, за нас. Пак милиони, че и милиарди. Естествено – с комисионни за далавераджиите…

И – влизане във войната. Който не знае – а нашенските политикани нямат понятие, западняците пък обясняват: „Това е друго!!!“ - но има конвенция за неутралитет. От 1907 година още. И там ясно е заявено – помощ за едната воюваща страна е УЧАСТИЕ във войната!!!

Което не интересува САЩ. През Първата световна си въртяха бизнеса до 1917 година, после лешоядите нахлуха в Европа. През Втората световна снабдяваха британците до 7 декември 1941 година, а Германия на Хитлер до 1944 година. И прибираха парите…

Ние сме вече ВОЮВАЩА държава…

Няма да ни ударят. Просто пътем ще ни бръснат с лек замах…

 

Коментар, който не може да се появи тук - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??