17.03.2023 г., 10:10 ч.

Кривогледства 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
466 3 21
1 мин за четене

Глад ще има, когато кофите за боклук са празни…

хххх

Защо е така трудно да се намерят антропологически изследвания за особеностите и състоянието на отделните раси?

Защо е почти невъзможно да попаднеш на информация за процентното съотношение на расите?

Защо не можеш откри какви са по род гражданите на една държава?

Защо не е смешно, когато за негър говорят като за французин?

Защо подобни въпроси са забранени? Какво се опитват да укрият зад забраната?

хххх

Макар и трудно, но попаднах на информация.

Белите са вече 8% от населението на Земята.

Критичната граница е 5%. После започва необратим регрес – до постепенното изчезване.

Къде гледат еколозите?

А правозащитниците?

Изобщо – животът на белите има ли значение?

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Петре!
  • Не, животът на белите няма значение. Нито пък животът на черните, жълтите и червените. А “негър” е отдавна обидна дума за човек от африкански произход с тъмен цвят на кожата. Прочетох гледните ви точки, и мисля, че вече няма нито западен чар, нито източен расизъм. Има толерантност и взаимно уважение. Но пък на всеки понякога му пада пердето и дръпва шалтера, така че… Хора сме. 😊
  • Тоест, притежаването на роби и знак на цивилизованост?
    Трудолюбив си - създаваш доста работа на психотерапевта си.
    Хубав ден!
    И, ако обичаш, не оцветявай със западния си чар тукашния мрак...
  • Ох, това, че роби не е имало, не означава, че няма расизъм. И роби не е имало, защото, ние не сме били в състояние да имаме роби. Като например Русия - и те са нямали роби - само дето са имали крепостни селяни, които са си били такива до последно в Европа. Тук аз ви казвам, че сте расисти, базирано на това което казвате, че определени раси и етноси са по-ниско интелигентни от други и "нищо не са измслили", а вие се въртите като шишкебап и използвате някаква долнопробна обратна психология да ми кажете, че нещо ми тежало. И да ми тежи, то си оставате расисти. Жалко.
  • Има нещо такова. Усеща се и при други, уж спасили се, както казват, на запад.
    А расизъм не е да виждаш кой е черен или жълт, а да оценяваш според кожата или етноса. Типичен ЗАПАДНЯШКИ пример е Хитлер. В България роби не е имало - дори негри. Но в САЩ, Британия, Западна Европа, Османската империя...
  • С нищо не се гордея. Но току-що открих, че нещо ти тежи.
  • Предполагам, че важните открития са направени не случайно, а от хора, които имат досег до знания и средства. Ти какво си открил, Метроном, или се криеш зад расата си и с гордееш с откритията на други? "Аз нищо не съм открил, но поне "моята" раса е открила". Генек, а ти казваш - не съм расист, не съм расист, после изваждаш няколко супер расистки коментара. И не, не се страхувам, че моята раса ще изчезне. Моята културна среда изчезна за нещастие - като се прибирам в България, нищо не е останало от братството и от чувството за друграрство и на взаимопомощ, което съществуваше преди и което най-вече свързвах с българите. Много ме питат - защо не се върнеш в България - връщам се и заварвам някаква версия на Запада, само по-бедна. Включително и чалгата - не еоткрита от "цигани", а е смесица от ориенталска култура, наложила се от желанието за спечелване на бързи пари без много работа (западни икономически идеи) от тъй наричаните звезди и музикалните им продуценти...
  • Зулуленд...
    И чалга.
    Между другото, защо човек трябва да се извинява, че не е расист, когато попита нещо за друга раса?
    „Има твърдение "Белите не могат да скачат", а "Черните не могат да смятат"?..
  • Не съм видял негър да е побелял досега. Обратното съм виждал. И ''културата'' им не е като културата на белия човек. Не е расизъм, а факт. Някой да ми посочи нещо създадено от чернокож или циганин.
  • Благодаря, Роберт!
    Няма ли да те заинтересува очакването, че твоята раса - тоест, твоите потомци, ще изчезне? И ти с тях - без следа?
  • Не разбирам защо толкова се притеснявате, че едни раси изчезват или не. Хората се мешат, гените се смесват, така както "бялата раса" се променя, така и другите "раси" се променят. По-важно може би от расата е културата, в която човекът расте и живее. Това дето по-долу някой пише, че най-онеправданите в Америка били "правия" бял мъж и жена, са твърдения на човек, който не е много запознат с културата в Америка. Тук има силен расизъм. Може би трябва да се говори със статистика, която обаче много хора, като я четат, не могат или не искат да интерпретират или пък я наричат стъкмистика. Проблемно ми се струва, че има култури, които отглеждат предрасъдъци към хора, които изглеждат по определен начин - расизъм.Такива култури бих предпочел да се променят или изчезнат. Това е познато мислене, което срещам между много Източно-Европейци тук: "Ето ние дойдохме тук с $1000 в джоба и къде сме сега, а чернилките тук са родени и цял живот метат в магазина. Щото са природно тъпи, сигурно..."
  • 1,400 млрд китайци, 1,600 индийци и пакистанци = 3 млрд
    Смятай! За другите колко остана?
  • Георги, поздравления, за поставената тема и въпросите към нея!
    Темата за расите е сложена. Що е раса?
    Не е важно какви са по род гражданите на една държава, особено на Балканите - котел пълен с разнородни гени, важно е като какви се самоопределят. Трябва да се знаят корените, но то не е определящо за оцеляването на една нация, един народ.
    Прав си, обаче, че бледоликите носят гени, които са крехки, неустойчиви и бързо биват асимилирани. Добре би било генетиците да се занимават с търсене на решение, на лек за болести, които поразяват хората със светла кожа, вместо да търсят с кой с какви гени и от коя раса и т.н.
  • Благодаря, Красе, Смути!
  • Защото антрополозите всъщност са на изчезване 😉
  • Изобщо пълна несправедливост е настанала... дето вика колегата- санкционираха руските банки, а почнаха да фалират американските. Къде гледат еколозите...?!
  • Благодаря, Вики, Надя, Блу, Метроном!
  • Инволюция, сенсей, инволюция...
  • Може вече и да сме под критичните 5%.
  • Казват, че в Америка, ако има някой по онеправдан от бяла, хетеросексуална жена, то това е бял, хетеросексуален мъж. Идеологии някакви...
  • ''Глад ще има, когато кофите за боклук са празни…''
    Самата истина.
Предложения
: ??:??