11.12.2007 г., 11:00 ч.

Кв. София 

  Проза
1128 0 16

Вървя си аз сама. Срещу мене хора. Един ме бута, друг ме гледа. Викат си: "Мръдни се, бързам", "Защо бе хора? Защо сте пълни със омраза, каква е моята вина?"

Вървя си аз сама. И какво да гледам - гладни кучета се бият за парченце хляб, пиян мъж пада от трамвая, побеснял дядо се развихря, опсс, кучетата вият. Боже, какво направи с нас? Защо си толкова жесток - позволил на сатаната да властва над нас с безкраен срок?! София стана сбирщина на пияни роми, провинциялни проститутки, непълнолетни наркомани и безразборен секс на 15-16 годишни девойки от разбити бракове!

© Соня Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • няма проблем казах,че ще опитам
  • Сонче, послушай Светланчика, тя ни е индикатора за усмивки и удоволствия, тя ни дава "акъли" и винаги ни зарежда позитивно!
  • навярно си права ще опитам преди 5 мин.счупих чаша,порязах се и някак си ми беше готино!!!
  • Мила Соня, наистина, просто се усмихни!!! Няма да се уморя да повтарям: УСМИВКАТА Е ЗАРАЗНА! Аз докато се прибера от работа вървя и се усмихвам като някоя тиха луда. Купувам си вестник и мъжът ми го подава и...също се усмихва, даже ми пожелава "Приятен ден!" В трамвая някой ме настъпва и мълчи. Аз: Ако искате ме настъпете пак! О, извинете! А, това е друго. Хората започват да се смеят. Ако му викна: Ей кретен, не ме настъпвай бе! Ще стане една, не ти е работа, но аз се усмихвам и ми е по-леко. А ти си младо момиче и твоята усмивка ни е нужна, защото младостта и усмивката правят чудеса. Усмихни се и после разкажи колко души си накарала да се усмихнат. Приятен и усмихнат ден!!!
  • Соня, не те критикувам, миличка - съсредоточавай се в правописа!
  • Моля те прочети -Убиец на моята душа и си кажи мнението много държаааа
  • Да са живи и здрави
  • Жалко само ,че не можеш да ме видиш как се радвам и ми идва муза -най-добрата ми приятелка си има момичинце ДА СА МИ ЖИВИ И ЗДРАВИ
  • Няма за какво да ми благодариш, мило дете!
    Никой не иска да вижда тази болка, но тя е факт!
    Сега се усмихни, моля те


    Имаш поща
  • искам да ти благодаря искам и да не виждам всичката тази болка но такъв е живота и не мога да го променя.Поздрави от мене!!!И Благодаря искренно!
  • Значи, знаеш какво е да си сам! И можеш да ме разбереш по-добре от останалите! Не мога да критикувам, защото всеки има мнение! Нито си ме обидила Наистина има и такива хора и ще ги има! И никой не може да им помогне, ако те не го желаят!
    Така, че... усмихни се
  • Уважавам мнението ти! Но не съм съгласна с теб!
    Лесно е да се пише за нещо, което не е преживяно. Аз съм дете на разведени родители, отгледана от баща си... да, не от майка си. И съм здраво стъпила на земята и не се различавам по нищо от останалите, които са имали и имат здрави семейства! е, може би само това, че имаше голяма липса при нас. Но не на любов, а липса на майка! Но това не ме накара да посегна към наркотици, нито нещо друго, което не са правили моите връстници за онези времена!
    Но все пак, не те критикувам, само казвам своята гледна точка!
    Поздрави!
  • найстина за някой деца не съм права но общо взето е таканали
  • О, Соня! Не те критикувам. Напротив, съгласен съм с теб. Споделям, че го има навсякъде. А в големият град е в повече.
  • мерси за критиките ,но аз това съм го видяла,почувствала и така съм го написала пиша САМО ТОВА КОЕТО ЧУВСТВАМ И СЪМ ПРЕЖИВЯЛА
  • Соня, всичко това(като изключим трамваите) го има навсякъде по другите градове. Пияници, проститутки, наркомани...
    Виж за безразборният секс ще те опровергая. Не зависи от семейната среда. Вярно, по-голям е риска, когато няма контрол. Но познавам доста младежи и девойки от добри семейства, които са абсолютен "пожар".
    Поздравления!!!
Предложения
: ??:??