25.09.2010 г., 17:18 ч.

Късно е 

  Проза
1230 0 8

 

 

Късно е. Сигурно е есен. Непростимо жестоко късно е. Толкова късно, че часовникът е забравил колко е часът. Късно е за нас. Забравено безсънно студено късно. А аз още те чакам.
Защото съм малко, глупаво, наивно дете. Аз съм на пет и мама ми е купила бонбони. Много шарени, вкусни бонбони. Почти ги изядох. Даже май прекалих. Останаха само два - най-вкусните, но мама ми ги взе, защото са вредни.
Ти дойде и обърна света ми. Нарисува ми го наново и ми го подари. А после направи като мама, когато бях на пет - взе ми го и си тръгна.
Сега светът ми е тъжен, рязък, остро пронизващ порив на студен вятър. Светът ми е звукът от движението на частиците въздух, предизвикан от разминаването на коли по улицата. Светът ми е мирис на незабравена топла целувка, загнездена тихо в съзнанието ми. Сега светът ми е нелогичен, празен, измислен, несъществуващ. В неналичност е. И е късно. А аз още те чакам да ми го върнеш.

 

 

© Ирен Попова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • написано със сърцето...
    нежно, красиво и тъжно...Ирен, с обич за теб.
  • Здравей,Ирен!Нека творчеството ти заблести с пълна сила,огряно от топлите слънчеви лъчи,окъпано в Щастието ти...!Бъди,ти можеш!
  • "Светът ми е мирис на незабравена топла целувка, загнездена тихо в съзнанието ми." Красиво е, носталгично и тъжно...
  • Благодаря ви много за коментарите!
  • Сашева Попова,пак Ви аплодирам. Безумно харесах. Отново! (:
  • "В неналичност е", за съжаление е такъв-да.
  • Харесва ми как пишеш! Поздрави!
  • Написаното от теб много ми въздейства! А светът отново ще върне своите краски! Ще видиш! Поздрави!
Предложения
: ??:??