10.07.2024 г., 0:17 ч.  

Ла Фурия Роха отвя франсетата с 2:1 и е финалист 

  Проза
122 3 3

Честито на всички приятели на футболната игра! Току-що Ла Фурия Роха гилотинира националния отбор на Франция с 2:1 и стана първият излъчен финалист на Европейското първенство по футбол. Французите поведоха с 1:0, но с два гениални гола испанците демонстрираха, че футболната игра е преди всичко изкуство, а после екипна работа. Френският тим понатрупа годинки, докато испанците са подмладили състава си и в него сияе 16-годишна ярка футболна звезда, която се разписа блестящо във френската врата. Блестящ бе и Дани Олмо - вторият герой на мача огорчил френския вратар. Български дечица придружаваха тимовете при излизането им на терена и това ми припомни историческата победа на България над Франция през 1993г. с 2:1 на Парк де Пренс, с два легендарни гола на Емил Костадинов. Затова предчувствах, че и тази вечер Франция ще загуби с 2:1, щом на стадиона са тези българчета, а то взе, че тъкмо това се случи. Френският тим, подобно на германския, е цветови сбирщайн и може би в това се крие една допълнителна причина за поражението му. Лично аз съм силно удовлетворен от победата на Испания, защото беше заслужена и много красива. Футбол от класа! Честито испански футболисти!!!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Стойчо, Акеми, благодаря ви за точните коментари!
  • Само дето българските деца бяха с екипи в цветовете на украинското знаме. Ганьо няма да е той ако не си покаже ганьовщината. Иначе много добър мач като цяло.
  • Току някоя наша медия ще припише победата на испанския национален отбор на всички български футболисти, които са играли в Испания и са научили испанците на модерен футбол,во главе със Хр.Стоичков,Любо Пенев и другите национали от знаменитото Американско лято'94!
    И оттогава Испания става Световен шампион, Европейски и т.н.
    Всъщност Испания е първият европейски шампион по футбол, където през 1964 година побеждава "Сборная Советского союза" отново с 2:1 на финала в Мадрид.Сиреч,испанците имат традицията отдавна!🙂🙊
Предложения
: ??:??