10.01.2011 г., 15:42 ч.

Лекота 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
547 0 2

С лекота пристъпвай по този път - всяка съпротива е излишна.

Дори не пристъпвай, а по пътя се носи! Всеки път, когато набиеш крачка, разрушаваш частица от себе си.

Съпротивата е излишна. Колкото повече заучаваш, толкова повече ставаш неук. Всяка съпротива е излишна. Не се мръщи на околните - светът за ропота ти остава глух.

Всяка съпротива е излишна! Усмихвай се и така създавай! Не казвай "не", а попивай от енергията. Не руши, а изграждай!

Всяка съпротива е излишна. Слушай и виждай, усещай и мисли на момента! Недей да потъваш в тъмнината на философията.

Всяка съпротива е излишна. Колкото по-леко е твоето сърце, толкова по-леко ще добиваш опит.

Всяка съпротива е излишна.

© Руслана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Радвам се, че написа какво те дразни, защото ме кара да се замисля. Само ми драсни защо те подразни и още повече ще се зарадвам. Нека поясня, че това е импресия, вдъхновена от дзен будизма. В този смисъл тук "съпротивата" не е проявление на борбен дух, а призивът за "лекота" е по-скоро стремеж към укротяване на демоните вътре в нас.
  • 'Всякя съпротива е излишна' ме дразни, но 'Не руши, а изграждай' ми харесва.
Предложения
: ??:??