11.05.2023 г., 11:33 ч.

Либидомания 

  Проза
193 0 7

 Болестта се причинява от нравирус и любактерия.

 Отслабване на единия се изравнява от усилване на другия.

 Лечебно или предпазно средство е безсмислено.

 Изход е само смърт след неизбежно оглупяване.

 „Съпружески задължения“ има за любене и няма за обичане.

 Бе еротиш едного

 и емпатиш малцина,

 стана сексиш мнозина

 и агапиш самого.

 Палач барабара кокетка

 мъжоретка,

 пипалач опипва пипетка

 нагонетка.

 По-добре асексуален

 отколко асоциален.

© Венко Василкин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Побързай да патентоваш дарбата си за пример, слава и доход.
    Нямам намерения да издавам книги, макар че има за една изречения и пенсия за вече позволен самиздат.
    Не запомням съдържанието освен временно последното.
  • ''Само Бог твори (от нищо - нещо), човек създава (от нещо - нещо)''.
    Абсолютно вярно! Аз имам даже специални умения - от нещо правя нищо.
  • Само Бог твори (от нищо - нещо), човек създава (от нещо - нещо).
    Пиша кратко и предлагам рядко. Сами се появяват текстове. Исках помощ от лекари да ги спрат.
    Уайлд бил третополов, Пушкин бил бройкар и т. н.
  • За творците ли? То отдавна се е превърнало в шаблон. Щом се имаш за творец, значи трябва да възпяваш ''любовта'' (плътската). Не е тайна, че болшинството ''велики'' творци са били доста порочни люде - блудници, алкохолици, психари, че и самоубийци и пр. И подсъзнателно съвременните творци просто им подръжават в мисленето относно това, че щом се пишеш ''творец'', трябва да си ''либидоман'' (използвам твоя израз). Иначе какъв ''творец'' си по дяволите.
  • Благодаря на Паленка. струва ми се, че картинките са одобрителни.
    Метроном, терминът е юридически, но има го и у някои религии. Исках да кажа точно това, с което завършваш бележката си.
  • 😃🤣
  • Нищо не разбрах, освен ''съпружеските задължения''.
    Абе, кой ги е измислил тия ''задължения''. И защо под ''съпружески задължения'' винаги се разбира мърлянето като ''задължение''. А да видим пък, как някой ще ме задължи да мърля, щом не искам. И как ще ми припишат ''вина'', че не правя това, което не желая да правя.
    Заглавието също е ясно. Един от най-мерзките грехове, днес се издига в култ. Най-пагубната страст, поради която огромна маса хора попадат в ада е така лекомислено ''облажавана'' от човечеството днес. А творците (поети, писатели, художници...) я боготворят.
Предложения
: ??:??