29.10.2007 г., 10:11 ч.

"Лоша" 

  Проза » Разкази
1211 0 1
2 мин за четене
 

Днес ме определиха, като не добър човек. То аз действително обидих този, който ме определи. Но ако не бях обидила него, щях много жестоко да обидя себе си. Можеше да ме нарече инфантилна, тъпа овца, идиотка, но той е културен - не е някой простак и затова ми написа, че не съм добър човек. Сигурно всеки е лош в очите на някого. Аз съм объркана малко от ситуацията, все пак. Не разбрах, как от тази случка той си направи извод за добрината ми.

 Бяхме се уговорили да се видим, за да правим секс. Това беше казано почти по този начин. Беше казано, че не можем да се обичаме, защото в сърцата ни живеят други хора. Беше казано, че не се познаваме кой знае колко добре и не знаем дали се харесваме. Бяхме имали и преди подобни уговорки, които не се състояха по някакви причини, за мен едни, за него може би други. Но снощи се чухме и излязохме. Не беше много обещаващо, няма да разказвам подробно, просто се случи така, че докато се целувахме и докосвахме, аз си дадох сметка, че се насилвам. Мъчех се да внуша на себе си, че не ми пука за "някого", че мога да се забавлявам. Затова спрях и си тръгнах. Има доста подробности, които не са толкова важни и не те определиха решението ми. Тръгнах си. Днес получих съобщение, в което ме определяше, като "не от добрите". Не го разбирам, затова пиша.

Ако бях останала с него и бяхме правили секс, явно щях да съм добра. Никога не ми е хрумвало, че добродетелите се определят от секса. И ако това е така, аз по принцип съм силно сексуална, значи би трябвало да съм много добра. Не разбирам добре, явно съм и глупава. Твърде възможно е и да съм лоша, защото уважавам сърцето си и не правя кой знае колко компромиси с личността си. Затова рядко задоволявам желания на другите, които на мен не носят удовлетворение. За някой много близък и специален човек бих го направила, но за останалите сигурно съм зла. Държа на думата си по принцип и се чувствам неприятно, единствено, защото бях оставила впечатление у него, че е желан. Аз го бях оставила и у себе си това впечатление, осъзнах  че е заблуда, докато плъзгах ръка по копчетата на дънките му, а това е подло. Затова приемам да се нарека - за тази своя постъпка - "подла", "не искрена","не зряла". Не ми е хубаво да съм "не от добрите", но всеки е такъв в очите на някого.

© Силвана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Той има защо да се чувства обиден,дължа му огромно извинение.Няма да имам възможност да се извиня,дори не бих опитала,защото зная,че оставих у него впечатление,което макар и да не отговаря на истинската мен,няма как да опровергая след случилото се. И не искам,защото няма смисъл.
Предложения
: ??:??