1.08.2011 г., 8:37 ч.

Лято 

  Проза » Приказки и произведения за деца
940 0 0
1 мин за четене

  Лято... За всички това е един страхотен сезон, през който човек се влюбва отново, преоткрива любовта, намира нови приятели и най-вече намира себе си сред другите. Лятото е сезонът на промените – един ден вали и е хладно, на другия ден е адска жега. Аз лично откривам прилика между промените в температурите и човешките отношения. Затова човек трябва да се бори и да не се предава никога. Когато се измори да спре, да си поеме дъх и да продължи с нови сили, защото истинските неща не са зависими от време и пространство. Лятото може да бъде греховно и страстно с хиляди изкушения, от които да вземем една малка доза забавление, преди старата рутина да ни залее отново. През лятото кипи живот. Това е най-живият сезон, през него всичко може да се промени за секунди и да остане такова дълго след това. Може също и всичко да си остане както преди, но независимо къде, как и с кой прекарваш лятото, то трябва да се запомни най-вече с истинските моменти с приятели и близки, които даряват подкрепа безусловно. Колкото и да е горещо, винаги ще се намери нещо, което да ни дойде като гръм от ясно небе. И все пак е лято, така че бурята определено няма да трае дълго и скоро ще излезе слънце, а може би и дъга!

  Весело лято!

© Стефка Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??