3.05.2007 г., 1:28 ч.

Любов и нещо повече 

  Проза
1702 0 3
1 мин за четене

И срещнах погледа ти, беше усмихнат и ведър, искаше ми се този миг никога да не свършва. И бях влюбена, но не просто така, а за цял живот. И всеки миг прекаран с теб, беше най-щастливият. Всяко докосване, всичко което сме правили заедно, всеки споделен поглед, всичко пораждаше в мен изпепеляващи чувства. Но беше прекрасно, всяка вечер да заспивам с мисълта за теб и ти да си там, всеки път с мен в сънищата. А на сутринта отново сме заедно в реалния свят и колкото повече те познавах, толкова повече те исках завинаги, и те обичам до полуда. Душата ми го знае, че ако има за всеки човек половинка, то ти беше моята. И красивото беше, че и ти така се чувстваше. Споделена, единствена, истинска любов, малцина знаят точно това чувство на удовлетвореност и пълнота, на бурно желание и нестихващ копнеж, които намират своя покой щом си със мен.

И един ден отново бихме били заедно, ако не беше избързал. Това ме тормози най-много, че вече и да искам няма никога повече да те видя. По лесно щеше да бъде да знам че си някъде там. Но сега когато си в друг свят, освен да си пожелая там да се срещнем отново, друго не ми остава. Остава само празнината и болката от това че те няма вече.

Само да можех за миг поне да те видя ... моя единствена ЛЮБОВ!

Посветено на Пламен

© Билиана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Разплака ме!
  • Има нещо...което ме плаши в това разказче!Мисля, че е реалността, възможността да изгубя всеки миг ОБИЧАНОТО...Много кратко, силно и истинско!
    Не мога да ти кажа браво, защото си мисля, че виждам и сълзичките, които са се стичали по лицето ти, когато си го писала......
  • Силата и искреността на чувствата прозират във всеки един ред...Поздравления, Биляна !
Предложения
: ??:??