15.05.2024 г., 11:39 ч.

Любов, забрави за мен ! 

  Проза » Други
104 0 0
1 мин за четене

Любов моля те забрави за мен! Аз съм безнадежден случай. Не че не мога да обичам, но не заслужавам в мен някой да се влюби.

Любов, не искам заради мен да изгубиш вяра в себе си за това те моля върви си от сърцето ми! Аз вече свикнах сама да бъда за това не се тревожи за мен!

Любов защо стоиш? Не чуваш ли, че искам да се махнеш! Не си ми нужна. Не ми трябват твоите сълзи, вземи си ги от мен. Защо аз да страдам от твоите грешки.

Любов, махай се! Не мога да понасям да разкъсваш сърцето ми с твоите неизпълними мечти и желания.

Любов, моля те не ме карай да страдам повече, просто ме остави да вледеня сърцето си и да спра да чувствам, че и от чувствата ме боли.

"Няма да се махна! Нуждаеш се от мен, за това ме гони. Вярно е направих грешни избора, но това няма да ме спре да намеря и за теб правилния партньор . Успокой се, моля те!

Аз няма да си тръгна, колкото и да ме гониш, защото съм поставена с мисия в теб. Ако мен ме няма, ти ще изгубиш смисъл за живот, защото сърцето ти ще пълно с омраза към света.

Ще остана с теб искаш или не, за това не се инати и ме остави да работя в сърцето ти."

© Ева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??