4.06.2006 г., 12:49 ч.

Любовта чрез интернет 

  Проза
1548 0 4
3 мин за четене

 Имало едно време една красива,млада и умна тинейджърка,тя не била познавала още истинската любов,но не губила надежда,че и на нейната врата ще почука съдбата и ще и каже,че нейния кандидат скоро ще дойде.Минавали ден след ден,но младата дама ,която била дъщеря на краля,била все по-тъжна защото не се влюбвала.Кралят решил да вземе нещата в свой ръце и заповядал да намерят начин принцесата да се запознае с много нови хора без да изчезва от полезрението на баща си.Един млад магиосник казал ,че в съседното кралство ползвали нова магия-интернет.Царят вече бил опитал с всичко,нямало какво да губи и казал,че и това кралство ще има такава технология.Отишъл при дащеря си и и казал,че ще я изненада.Отваряйки вратите  на комуникацията,царя незнаел колко опасности се откриват пред младата девойка-тази нова магия била много по-силна,могъща,запленяваща,тя те карала да чустваш глад към нет пространството,докато не седнеш  и не надникнеш в сървара.Младото момиче много се зарадвало на подаръка на баща си,тя се усмихвала,била щаслива,запознала се с принцове и принцеси от много други кралства.На всяко щастие обаче се завижда,един красив,слънчев,пролетен ден когато птичките пеели най-хубавата си песен,принцът от съседното кралство се включил на милейди,той бил лошо момче за него даже песни се пеели,той си играел с женските сърца,омайвал девоиките,преластявал ги и ги изоставял.Принцеса Диана незнаела това,тя решила да се запознае с красивия момък.Той говорел толкова мили думи,бил толкова нежен,че момичето не можело да не се влюби в него,но съдбата си поиграла и със двамата.Принца за първи път се влюбил в някое момиче,той бил готов на всичко за нея,тя била смисъла на живота му.Те се обичали и били щасливи заедно,но както винаги става и тяхната любов не била вечна,бащите на младежите били във война.Цар Иван задължил Диана да се ожени за принца от близкото кралство-принц Николай,а момъка-принц Бени трябвало да се ожени за принцеса Марти.Това съкрошило двамата влюбени,особено принца,това било истинската му любов,а той да я загуби това не можело да се случи.Той отишал в кралството на цар Иван,но за съжаление видял принцесата да се целува с Николай,принца на северното кралство.Нещата не били точно така както изглеждали,принца насила целувал принцесата,но принц Бени незнаел това и решил,че е предаден за пореден път и започнал да си играе със всяко момиче което срешнел.Милейди с помоща на магиосника Дани успяла да убеди баща си да не я жени насила.Той толкова обичал единствената си дъщеря ,че се сагласил на всичко за да е щаслива тя.Тогава Диана потърсила принц Бени,той я приел отново при него,но за да си отмъсти за изневярата.Младата дама била в капана на любовта,но тя сама не го знаела.Младежа и изневерявал,бил в леглото си със всяка срешната.Тинейджърката разбрала за подвизите на героя ни и незнайно как намерила сили да му прости всичко това и да бъде с него.Младежа решил да направи същото,но увлечението към другите жени било много силно.И на 14 февруари,когато селяните празнували празника на влюбените-"Свети Валентин",той написал любовно обяснение на приятелка на принцесата,за жалост и на двамата герои,милейди била не само красива,но и умна,тя бързо разбрала за това и напуснала принца.Той бил много тъжен,сега осъзнал колко много държи на момичето и я обича,но връщане назад нямало,младата красивица нямало да прости и това ,и Бени го знаел.Тук те сложили края на една красива приказка с тъжен край,но любовта им още гори един в друг.Те останаха като ангели само с едно крило и когато ги съединят ще полетят,за жалост принца е твърде горд  да признае грешките си,а принцесата страда с всеки изминал ден.Но вярата на народа,че ще се съберат един ден остава.Тяхната любов беше птица жар,тя изпепеляваше всичко до което се докосне.А където е имало огън,остава пепел.



© Диляна Динева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • така наречения принц Бени ми е 2 братовчед и сме доста близки мога да кажа че историята въобще не е такава и той заряза така наречената принцеса заради сегашното си гадже с което е вече 2 години..мацо ако пишеш нещо нека поне да е истината а не да се изкарваш невинна щото на принца му беше тотално писнало от теб
  • Аз мисля,че понякога трябва да има въпроси без отговори и всеки да си отговори сам на тях,а не да се търсят отговори от друг,защото не винаги ще ти допаднат неговите отговори.Диляна ще ги открие за себе си и ще се научи,опитът учи и годините също.
  • 14 реда интернет любов! Щом мнението ти е такова, защо го наричаш "любов"? Не ми харесва. Мнението на Георги Колев е най-близо до истината, но Админе какво като е гимназистка И аз съм такава, но както забелязвам, не си чел мои неща
  • Като за гимназията става, но иначе е слабо. Трябва да го преработиш и допълниш. Много е кратко и задава повече въпроси, отколкото да отговаря на тях.
    Ако искаш да въздейства избягвай общите приказки и общоизвестни факти, а давай примери например и използвай повече художествени изразни средства.
    Успех!
Предложения
: ??:??