20.12.2007 г., 20:32 ч.

Любовта - начин на злоупотреба 

  Проза » Разкази
1592 0 8
2 мин за четене
 

ЛЮБОВТА  -  НАЧИН НА ЗЛОУПОТРЕБА

 

 

В началото беше шамарът. Повтори. Потрети. Не я болеше. Ръката му пореше въздуха отчетливо и ясно.

- Къде беше?! С кого? Мръсница такава...

Ушите и пищяха. А беше чиста. Чиста като момина сълза. Закъсняла беше. С компания беше. Докараха я с кола. Останалите продължиха. В Библиотеката. Нея оставиха. В къщи. Да не и кажат нещо. Не бе изневерила. (... шамарите). Нищо не каза. Погледна го с невиждащ поглед. Отиде в спалнята. Легна и се сви на кълбо. Вътре в себе си прошепна: Мъртъв си!

..........................................

На сутринта отиде на работа. Чу се с приятелките си. Един от компанията я бе харесал. В главата и кънтяха шамарите. Гласове: Имаш деца. Търпи! Трай! Къде ще ходиш?! (... шамарите). Обади се на този от компанията. Който я беше харесал. Уж по друг повод. Да се видят. Видяха се. Шамарите я изстреляха в друга орбита.

За първи път изневери.

..........................................

В началото беше секс. Всеки ден. През ден. Без събота и неделя. Съботата и неделята бяха за семействата. Неговото и нейното. Секс, секс и секс. В офиса, в колата. А в колата се носеше нежният глас на Мик Хъкнал. Пееше за любов ... baby mellow my mind. Секс, секс и Мик с нежния си глас. Baby mellow my mind ... май майнд... майната им. Изневери за пореден път. И на двамата.

...........................................

В началото беше любов...

 

© Бина Влади Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Отново ме докосна . А сексът е и бягство и спасение .
  • Хареса ми, Бина!
    Кратко, но дълбоко!Благодаря ти!
  • Точно злоупотреба! Необоснованата ревност е обидна, а за шамарите да не говорим. Поздравления!
  • Поздрави!
  • Поздравявам те от сърце за точното психологическо попадение! Особено когато си преживял описаното лично! Наистина чудесен разказ!
  • А след началото? Първо търсене - после, опустошяване..., после пак търсене... на пролуката. До кога?
    Браво!
  • Много лошо нещо е ревността.
    Поздравления за реалистично написания разказ, Бина!!!
  • Тъжна картина,но от действителността!За съжаление...Поздравявам те,трогна ме,Бина!
Предложения
: ??:??