20.12.2021 г., 10:23 ч.

Маразматични коледни нелепици 

  Проза » Други
560 3 19
6 мин за четене

Наложи се Ватиканът официално да обяви, че е против забраната на Коледата, както и срещу опитите за замяната му. Информация – на запад от месец по магазините висят покани за тържествата за „празниците“. Т.е. – Коледа. Което търговците, а най-вече политиците не смеят да споменат…

Нелепица? Дали само това?

Откровената глупост тук не е виновна. Нещата са по-сложни и по-страшни.

Всъщност, имаме работа с цяла политическа програма за промяна на мисленето и светоусещането на хората, за промяна на историческите родови разбирания и заместването им от нови, измислени в духа на либерализма и „толерантността“ идеи и усещания.

Променя се историята – след сериала с негърката Ан Болейн, сега се виждат на екраните чернокожи викинги, лордове и херцози, дори крале.

Променя се светът на децата – „Дисни“ решиха да направят нова „Снежанка и седемте джуджета“, като взели за прототип на анимационната героиня колумбийка, имаща толкова общо с приказната принцеса, колкото тя с гномчетата.

А за „вълшебницата“ от „Пеляшка“ вече споменах – негър, гей…

Сега на мода е отричането на прочутия балет на Чайковски – „Лешникотрошачката“. Преди беше символ на Коледа – една зимна приказка за деца и възрастни. Сега открили в него расизъм и сексизъм.

Расизъм – заради „китайския танц“. Какво засяга той китайците и изобщо дали те се обиждат – ни дума. Просто не бива да има подобно нещо.

Откачане? Да. Но в Европа изперкването е норма. И „политкоректните“ дирят навред нещо, за което да се закачат като репей за кучешка опашка.

Китайците, видите ли, щели да се обидят на ситнещата походка в танца. Нима? А тая ситнеща походка е походката на жените в Китай, заради която са превързвали краката на бебето, за да останат малки и да ситнят по пътя си.

Обаче…

Повод трябва да се намери – иначе кой ще забележи невежите и семпли хорица, избрали си защитата на някакви измислени идеи и тези…

А, и още нещо – пореден удар върху Коледа. Просто този древен празник на зимата и семейството трябва да се премахне. Постепенно, агресивно, грубо и под формата на благоразумие и грижа за нещо си…

В „арабския танц“ не им харесват тъмните лица, освен това – присъствието на наложници. Сексизъм! Какво като е отражение на историческата реалност? Толкова по-зле за историята и реалността…

Сбърканяците във Великобритания свалят балета от сцената – докато го „оправят“. Ще викат духа на Чайковски ли? А Берлинският държавен балет изобщо го сваля от репертоара си. Не казвам Коледния репертоар, защото в Германия Коледа няма. Има, както отбелязах – празници. Нещо хермафродитно…

А този балет е гвоздеят в програмата на театъра 7 /седем!/ години подред. И в него са вложени милион и половина евро…

Но – толерантност…

Както казах веднъж – германците приемат фактическото отменяне на Коледа. Обаче – само да посмеят да им откажат Курбан байрям…

Ред е и на други произведения на изкуството. „Отело“… Тъмнокож… Че и убива бялата си жена… Домашно насилие…

„Кармен“ – циганка-престъпничка? Сакън!

„Тримата мускетари“… И нито един чернокож?!

„Парижката „Света Богородица“… Преди десетина години направиха великолепна постановка с център бежанци – тъмнокожи, вместо крадци и цигани. Но сега френските власти се замислят – а защо Есмералда да е дъщеря на бяла жена? Защо не на негърка? А пък абат Клод Фроло може да е азиатец, Феб дьо Шатопер арабин, Квазимодо… Разбира се, остава си бял – образец на белия човек: грозен, див, агресивен, необразован и нецивилизован звяр, наказан, задето дедите му са имали черни роби…

Отклонение. Запалената през 2019 година „Нотр Дам“ нямало да бъде църква. Вече са премахнали амвона и изповедалните. Имало план да я направят политкоректен Дисниленд, шоурум, център за забави…

Защото, видите ли, обиждала другите религии???

За лириката да не говорим. Някакъв си Пушкин бил гениален поет. Как така? А негърски поети все някъде има ли? Изобщо – да се изгорят книгите на белите. Да се възстанови справедливостта, погазена от природата…

А проблемите нарастват. Чайковски е бял композитор. Както и Моцарт, Бетовен, Бах, Шопен, Шуберт, Вивалди…

Кк може бели композитори да пресъздадат душата на негъра в бяла музика? Е, негърската е стигнала само до песни и танци по религиозни уж химни. И върхът й – речетатива на рапа. Нещо, което прадедите на белите са зарязали преди десет хиляди години неправомерно…

Изобщо – защо музиката, литературата, живописта, скулптурата, архитектурата са все бели?

Къде са негърските изяви в изкуството? Няма ги? Ами да се забрани на белите да създават и след няколко хиляди години ще имаме черно изкуство…

Нямало време да чакаме?

Тогава – забрана на бялото! И прослава на черното…

Макар мислещите скептици да отбелязват – няма раси и цветове в изкуството, няма полове, няма континенти.

Има едно – можеш или не…

Обаче – пак се връщаме към расовото деление.

И решаването на проблемите по дърварски – с брадвата напред…

Засега е отмяната на Коледа. Следва забраната…

Маразмът настъпва. Импотентите  искат да скопят човечеството. Иначе няма как да застанат редом с нормалните…

П.П. Напомням – на чиновниците в ЕС е забранено да използват названието Рождество. Защото МОЖЕЛО да оскърби неизповядващите християнството…

Ами ако са негри-християни? Или негърки-лесбийки-християнки?

Проблем…

Решение има – да се направи Иисус черен, да се закрият църквите на белите…

А, ама то вече рисуват Христос в тъмно…

Интересно, а защо не е с дръпнати очи? Расов манталитет? Или просто различни цивилизационни нива…

„Политкоректност“ и „толерантност“ – двата най-лъжливи и подвеждащи лозунга в нашето време…

Но балами все още има. А и носи печалби…

П.П.П. Сакиб Бхати, депутат в Британския парламент: „Като мюсюлманин аз съм недоволен от решенията за отмяна на Коледа. Аз искам да покажа на сина си елхата, подаръците, да участваме в празника. Мисълта, че няма да има Рождество е съвършено нелепа…“

Е, оказва се, че друговерците, китайците, негрите не искат да бъдат лишени от празниците.

Тогава – КОМУ е нужно, а?

И стигаме пак до определена група хора, опитващи се да създадат ново общество – общество без пол, без религия, без САМОИДЕНТИФИКАЦИЯ…

Те са обидените. Най-вече в желанието им открито да префасонират света според собствената си сбърканящина. Да пресъздадат Човека по свой образ и подобие…

Защото се смятат за богове…

 

Хубав и интересен коментар - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много стойностно творчество! Допада ми този хумористично-ироничен остроумен стил на писане, в който са ти изпълнени произведенията!
  • Пренасищането води до изкривявания в съзнанието! Какво ли ни чака!?
  • Благодаря, Младене, Костадине!
  • Гледах оняден ден една говори,че нямало бременност а раждащи хора,майко мила,оппа-раждащ човек мил,на къде отива този свят,но както казва Краси всичко фалшиво рано или късно е обречено на забвение.Весели празници и поздрав на всички.
  • Предлагам на американските полит-коректници-идиоти да забранят Фред Астер, Рита Хейуърт, Ирвинг Бърлин, Марлон Брандо, Франк и Нанси Синатра, Дийн Мартин, София Лорен, много други бели великолепни артисти, с които много великолепни артисти-негри нямаха нищо против да се показват, играят, пеят и дружат. Защото истинския артист и човек не зависи от цвета на кожата си. И тук нарочно използвам "негри" - нищо обидно. Това е само черен цвят. Същият като белия.
  • Много си наблюдателен и пределно точен, Георги! Поздравявам те! Наистина големи похищения над традициите в световен план се извършват и то всекидневно. Но да живеят гейове и лесбийки. Първите, защото послужиха за оскверняване на личността на Александър Велики, на бърза ръка трансформиран в гей от американската кинематография, а вторите, защото завинаги прочуха остров Лесбос, а оттам и Сафо!
  • Благодаря, Красе, Миночка!
  • Да и вместо дядо Коледа ще имаме Шака Зулу. Абсурди разни.
  • На какво ще заприличаме след време, не ми се мисли, то като ни превърнаха в зомбита покрай Ковида, нищо чудно, да ни наложат и някаква нова религия, измислена от безумци! Весели празници!
  • всичко фалшиво рано или късно заминава в забвение, а страстите и неволите са част от пътя по който минава.. Коледна суетня на върбов ден..
  • Благодаря, Деа, Безжичен!
    Безжичен, отдавна не си се появявал.
    Утре ще има коледна приказка за внуци...
  • Работя всекидневно и с голям успех да направя така, че белите ми внуци, които са православни християни, да се гордеят, че са деца на България, че националните граници са свещени, че не трябва да има расизъм, нетолерантно отношение към другите вярвания, но и че те, моите внуци-момчета, няма да допускат по никакъв повод такъв към себе си, било то от натиска на политици, "псевдолиберали", "политкоректни", - впрочем тази дума не значи нищо, защото кой определя какво е "политкректно", гейове - сега кой знае защо наричани "джендъри", а също да са горди, че са хетеросексуални, че харесват и уважават жените, защото това е естественото, природното и само така може да продължи живота на земята. И те твърдо вярват във всичко така. Подпис: Аз - един дърт, бял, хетеросексуален, православен християнин, обожаващ България, нашето древно и съвременно великолепно място на този свят!
  • Както са го казали отдавна :"О, времена. О, нрави" Какво ли ще е след трийсетина години...
  • Благодаря, Светличке, Лидия, Петре!
  • Генек, този път голямо браво,...Имало у нас едно време 50-те,60-те години забрана и не се е празнувало Рождество,..а тогава имаше само дядо Мраз,...И изведнъж, по подобие на същия оня запад, стана модерно Коледа и дядо Коледа с Мери, вместо Снежанка...
    Живяхме, /преди войната/ в Сирия, ами по витрините на магазините имаше коледни украси и дядо Мраз,а в християнските магазини колибка и другите атрибути на Рождеството, и никой не правеше забележки защо. Винаги съм казвал, всяка религия трябва да се уважава и да има вярска толерантност...По еврорейска логика няма да има Великден, Пасха, а ще стане ден на червеното яйце...
    Прав си, добре, че не сме в детските ясли...
  • Бях написала нещо, пък го изтрих, защото и аз не знам какво да кажа. После се замислих: а какво ще кажем, когато всички станем креоли, мулати, метиси, квартерони, самбо... - натам вървим... Не е толкова далече.
  • Няма безхаберие. Всичко е обмисляно с десетилетия. Но малко хора се спират да се запитат. И потъваме.
  • Благодаря, Надя!
    Моята е лесна - не е дълга. А после... Да му мислят тия в детските ясли и градини. Тяхно е недостижимото за мен.
  • Рядко ми се случва да не знам какво да кажа, ама на - не знам. Повръща ми се от всичко това! Ние живяхме. Зле, добре, но истински. Имахме книги, плочи, идоли, ценности. А какво следва? Не знам. И по добре!
Предложения
: ??:??