19.02.2023 г., 17:51 ч.

Мастило по душата 

  Проза » Други
294 0 0
2 мин за четене

Казах ѝ, че не си струва. Да захвърли мечтите си и своята същност на боклука , заради мъж.

Мъж , който грам не се интересуваше от жени като нея.

Страстни. Огнени. Изпълнени с романтика, на фона на нежна еротична музика и като добавка капка сексапил.

Той си падаше по лесни. Бързото му беше сладко. Това достъпното за всички.

Недостъпното го отегчаваше, правеше го мрачен с неистовото желание да умре от

" жалкия червей"- депресията , която сякаш спираше дишането му и го заменяше от една мрачна и задушаваща диспнея.

Тя го обичаше. Но винаги беше обляна в сълзи.

Затова един ден просто и омръзна от мъчението да бъде ВТОРА и продължи пътя си сама и щастлива.

Път, по който имаше място за нея ...

Само за нея!

За какво се обвиняваш, Ния? Ти ли си виновна за неговите грешки? Нима си възпитател, или пък си му слугиня?

Неспасяем случай е, Ния! Живей си живота , така и не се опитвай да помагаш на никого , защото в повечето случаи вредиш само на себе си.

Знаеше си, нейното! Не искаше да го остави, въпреки че той никога не я е искал по същия начин , както тя искаше него.

Ядосах й се...

Безсмисленото и мълчание , ме довеждаше до мисълта ,че е "сляпа"...че много е изпуснала от "любовта" - това , което тя желаеше е да го прегърне.

До толкова я беше обсебил ,че дори си направи фалшив уебсайт и му писа ! Долно!

Не слушаше никого.

Един ден нещо в Ния се пречупи , тя дойде в кабинета на психолога , разплакана и отегчена от жалкото си съществуване. Тогава, я прегърнах , подадох и чаша вода и едно успокоително и казах да ми разкаже какво я води насам.

Тя избърса лицето си и стана сериозна . В гласа и усетих уплаха с нотка на страх и затова и казах да не се бои и , че нищо страшно няма да стане .

Ния беше развила шизофрения. Имаше илюзии ,че някой я следи.

Беше диагностицирана с диагнозата.

А колкото до любовта , тя никога повече не се влюби .

 

07/03/ 2022г.

© Karolinne Kolewa Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??