10.03.2022 г., 14:45 ч.

Метеориология за гумите 

  Проза » Разкази, Хумористична
770 1 15

                Пийваме кафенце,.. гледаме се умно,.. и защото от вчера не сме се виждали, няма и какво да си говорим, е, то има , ама знаем, че и без нас някой световен проблем ще се разреши...

- Време е по Наредба за сменяме зимните гуми с летни,.. даже окъсняхме - промърморих аз

- Не ме интересуват наредби,... аз ги сменям, като видя на паркинга пред МОЛа млади госпожици по къси панталонки или шорти...- дяволито каза Гочо Умното и приглади мустак

- Аз пък - започна Даскала - Наблюдавам по Телевизията,.. когато сменят рекламите на лекарствата против  кашлица и простуда с тези  против разтройство и алергии,.. значи време е.

Митьо Горския се почеса важно зад ухото и издума

- Аз пък съм с всесезонни  Мишелин,..е, втора-трета употреба са, ама нямам вашите кахъри да следя Наредби, и да гледам рекламите или кой как е облечен ...

               Загледахме се отново умно един-друг,...и този проблем разрешихме...

               Охоо, станало време за обяд,... какво ли са ни сготвили....

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Росии, и аз не знам,.. но гледай картончето от предната смяна....
    Приятни събота и неделя
  • 😁😁 Сега ако ми кажеш коя реклама да гледам за смяна на маслото, грешка няма да имаш! 🤣 Благодаря за усмивката!
  • О, Доче,,, така е, защото не знаете колко е сложно да бдиш над календара,.. да не пропуснеш датата де...
    А женската работа край няма....
  • Ей, тези мъже... Важни дела вършат. Света на раменете си крепят.
    А ние кво ? Готвим, перем, гладим, учим с децата, и даже на работа ходим.
  • Малко хумор Силвия,...мъжка му работа
  • Пепиии, ти ме хвърли в музиката, както се казваше едно време,... но наистина, като нямаш проблеми - създай си...Гледам колко са ''снажни'' след ПРОСТАМАХ, или как скачат след мазане с ДИКЛАК,...смехории, важното е да им се вярва с ''дъра-дъра мамата''
  • звъни ми познат наскоро и ме пита дали да започнел да пие онова за простатата. Казвам му да пита доктора, щом има проблем. Не, нямал проблем и не е ходил на лекар, но можело и превантивно да се взима. Посъветвах го да си взима и против запек, стомашни киселини, дамски превръзки с крилца и т.н. "Ти ме взе на мезе!" И ми затвори...
    И да нямаш проблеми - създай си!
  • ЗДРАВЕЙТЕ ИнаКалина, Таня, Генек...ами, то нашите ТВ са изпъстрени с лекарствени реклами, та се питам, толкова ли сме болни или напротив толкова здрави...пък и за обикновенният човек са важни ежедневните проблеми, вкл. и какво ли са му сготвили за обяд....
  • Ох, че ги обичам тия камерни истории за света ни...
  • значи и рекламите все пак стават за нещо..
  • ООх,..направо си е наука, лесно му е само на ''втората'' употреба
    Ама така де по наредба от... до..зимни гуми
    Майтап да става Пепи и Миночка... според заглавието
  • "Разни хора, разни идеали". Поздрав, Петър!
  • Пуста метерИология! То ваш'то мъжкото си било цяла наука - Меримометология!
Предложения
: ??:??