18.11.2009 г., 21:26 ч.

Мила Любов 

  Проза » Писма
1161 0 1
6 мин за четене

Мила любов,

 

Пиша ти тези редове, за да ти оставя вечен спомен за чувствата ми към теб. Знам, че ти истински ще оцениш тяхната стойност.

      Искам да ти благодаря, че ми върна светлината в живота, за това, че ми показа какво точно значи любовта и непрекъснато ми показваш своята привързаност. Благодаря ти, че всеки един миг, в който те погледна, от очите ти струи радост и безкрайна нежност.

      Замислям се за простите неща, които ни свързват и правят връзката ни по-силнакрасотата на усмивката ти, нежността на ръцете ти, романтичните мигове при посрещането на всеки нов изгрев...

      Ти си най-уникалното и най-невероятното нещо, случвало ми се някога. Все още се събуждам сутрин и се чудя реалност ли си или просто красив сън, от който не искам да се будя. Чудя се откъде извира красотата ти, непрекъснатия чар и обаяние, на които станах пленница. Още в първата минута, прекарана с теб, разбрах, че ти си човекът, когото съм търсила и чакала.

      Без да се замислям, ти се отдавам във всичко, подарих ти сърцето си и те допуснах до душата си. Ще те обичам винаги, защото ти си слънцето в живота ми, моето малко съвършенство, моят най-голям подарък от Господ. Нека тези думи достигнат не само до очите ти, а и до душата ти. Ти си единственият човек, който ме кара да се чувствам жива. Това е смисъла на всичко!!!

 

P.S. Thank you for loving me, for being my eyes when I couldn't see, for parting my lips when I couldn't breatheThank you for loving me

 

© Зорница Маринова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • хаха, кефи ме как твоето произведение е точно преди моето, мн добре си ходят.
Предложения
: ??:??