3.08.2010 г., 16:22 ч.

Мисия в Императорския дворец 

  Проза » Фантастика и фентъзи
827 0 2

Сънувах сън... Пред забранения за простосмъртните Императорски дворец в Пекин, са застанали двама професионални агенти, специалисти по тайни и отговорни мисии. Те трябва да преминат през портите и да влязат в двореца, обезвреждайки охраната. Това не е лесна мисия – поне няколкостотин клонинга на истински войници се разхождат по коридорите, пред кабинетите, в нишите, пред стаите, по балконите. Ако оживеят и успеят да преминат в източната част на двореца, агентите ще достигнат до Огледалния павилион, пазен от 2 гигантски бели тигъра, където най-после ще видят онова, за което са дошли: обкован със злато и украсен с порцеланови плочки скрин, заключен с 9 катинара. В него, върху червена кадифена поставка седи подаръка за рождения ми ден…

 

И така – цяла сутрин се чудя: дали агентите са успели със мисията си и дали са го взели? А също и: кога ли ще го получа? В крайна сметка днес е заветната дата, а той още не е пристигнал!

© Ема Венева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това е разработка на НАТО, не се притеснявай...

    А ако агентите не успеят, положително ще бъдат наказани публично от група китайски учени
  • Благодаря... Л)))
Предложения
: ??:??