18.09.2020 г., 11:37 ч.

Мислени мисли 

  Проза » Хумористична
383 4 5
1 мин за четене

Желанието на жената е закон, желанието на мъжа е член от НК…

Пристига момче със синина под окото. „Какво стана?“ – „Трима ме нападнаха и искаха да ми вземат парите“ – „Леле, ще можеш ли да ги познаеш?“ – „Че защо аз – техните да си ги опознават“…

Хванал катаджията златна рибка, поискал да спира всеки минаващ в кола и тя го превърнала в лежащ полицай…

За екскурзия в планината най-нужното нещо е тоалетна хартия. Особено в еловите гори…

100% гаранция не дава нито един презерватив – защото всеки момент може да се върне съпругът…

Жената обича с ушите, мъжът с очите – защото тя няма какво да гледа, той какво да слуша…

Народно наблюдение – ако вечер от комина на къща в селото се издига дим, значи в селото все още някой е жив…

Животът е прекрасен… За разлика от действителността…

Тя е толкова грозна, че съседските котки се опитаха няколко пъти да я заровят в пясъка на детската площадка…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе!
  • Жената обича с ушите, мъжът с очите – защото тя е загубила ума и дума от чутото, а той - от видяното , а ако им е за първи път...
  • Благодаря, Пепи, Мариана, адаш!
    Кавички няма.
    А ушите няма как да действат - когато едната глава работи, другата отсъства.
  • Ех, тъжни и тежки житейски наблюдения... оцветени с малко усмивка...
    Поздравявам те.
  • 😅 само за протокола да попитам, оня "член" в кавички ли е или да?
Предложения
: ??:??