13.09.2016 г., 15:29 ч.

Отделни мисли... 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
739 1 4
1 мин за четене

 

 

Аз сега ще тръгвам!  Имам да върша важни неща. А и приятели, един съвет, от мен - пазете се и не изпускайте щастието си, че живот един има, и трябва да му се наслаждаваме, въпреки нещастията, така че дръжте се лошо и се пазете много добре..., просто се обичайте и го показвайте, защитавайте го!

***

Думите идват без да ги спираме, някои като дъждовни капки, други като росени сълзи, а трети като жертви...

***

 

Оставяй се да ти помагат, да те съветват, да те насочват, да те учат и да изказват мнението си, но не им позволявай да те композират или за те превърнат в робот, открий своя вътрешен мир и спокойствието, нещото, което ще те накара да се почувстваш удовлетворен, каквото и да се случва...

недовършени...

***

Сърцето никога не греши, дори и да боли както и човекът който се учи от грешките си и не допуска същите, макар понякога предните две да са взаимно изключващи се, като във френския език, където всяко правило е изключение...

***

 

Животът е едно сладко - горчиво преживяване, изпитание, приключение, усещане - така че - живей го, чувствай го, обичай, смей се, плачи, играй, бъди сериозен, усмихвай се, мръщи се, замисляй се и не мисли, побеждавай и губи, греши но винаги се изправяй, не се предавай, мечтай и продължи напред.

***

Всяка роля почти в живота може да се изиграе, както човека си поиска, но един поглед винаги споделя всичко, каквото трябва да сподели и показва, какво наистина носим в себе си и в сърцето си...

***

Нуждая се да те видя с душата, преди да те видя с очите.

 

© Лили Вълчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Удоволствие да се върна тук!
  • Исабелла и Анелия - благодаря ви много и от сърце!
  • "Нуждая се да те видя с душата, преди да те видя с очите." Абсолютна истина, поздравления!
  • Така е! Абсолютно съм съгласна! И макар тези мисли да нямат нищо общо помежду им, мисля, че последната ги обощава донякъде... И може би това е мисълта, която имах най - много нужда да прочета в последно време: "Нуждая се да те видя с душата, за да те видя с очите. " - вярно, истинско, вдъхновяващо!
Предложения
: ??:??