4.06.2021 г., 11:10 ч.

Мисловни катастрофи 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
422 3 16
2 мин за четене

 

Роклята й стоеше като чувал – беше правена по фигурата й…

хххх

Само неплатената сметка за телефона спаси за пореден път момичето от неразумни постъпки…

хххх

Обажда ми се един четиридесет и кусур годишен младеж. На работа бил, таман чакал началството да приеме обекта и имал малко време, та да си полафим…

Уча го –да напраши ръцете, да вземе тефлонов конец и да закрепи няколко късчета за ноктите, да окачи друго парче на ухото…

Изобщо – да симулира умело колко е уморен след вложения труд…

- Ама тя все тая – парите пак са малко – обяснява ми той ясните неща.

- Абе, ти демонстрирай колко си се вложил, та чак капнал…

- А, от симулации разбирам – казва ми – Нали навремето ни препоръчахте „Швейк“, та помня как се прави…

И добавя:

- Но ще трябва пак да я прочета. Сигурно ще я разбера по друг начин…

А аз – професионално изкривяване:

- Швейк е един от малкото нормални в романа. Обаче, околните са толкова видиотени, че приемат неговата игра на идиотизъм за истина. Само така се оцелява – сред вълци като вълк, сред идиоти като идиот…

хххх

Лафове за евентуални разкази:

- Слънцето грееше като разярен китаец…

- Чувстваше се като ученичка на първа среща: хем знае, че ще я прекарат, хем се надява да е хитро и умело…

хххх

И зърна той реклама на минерална вода – изчиствала токсините от организма…

Помисли – пък купи за жена си няколко бидона. Само нея да пие.

С надежда, че ще се промени нещо…

хххх

С опита и знанията на старите хора всичко им е право. С изключение на един детайл…

хххх

Българите, които нямат достатъчно пари за роден курорт, ходят в Испания или Гърция…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??