4.09.2008 г., 6:49 ч.

Моето родно място 

  Проза » Други
9936 0 1
1 мин за четене
 

                                                   Моето родно място - прекрасен кът от България

                                                                                         (съчинение)

 

      Родното място не е географска точка от картата на България. То е място, където човек вдишва първата си глътка въздух. Мястото, където казва първата си дума и прави първата си стъпка. Това е мястото, където лети на крилете на детството си. В този кът изживява най-прекрасните мигове, защото тук живее неговото семейство. Тук са приятелите му. Тук се чувства обичан, сигурен и защитен.

      За мен това кътче е Варна с най-красивия си квартал Аспарухово. Тук морето и планината си устройват среща. Нужно е само да пресечем една улица и попадаме във вълшебния свят на гората. Тази зелена магьосница превръща бензиновия мирис в чуден  боров аромат. После те повежда по една вита пътечка до райско място, откъдето можеш да съзреш целия Варненски залив, огромния Аспарухов мост и закачливо примигващия фар. Само няколко бързи крачки, само няколко глътки въздух и вече можеш да ровиш с краче в горещия пясък на плажа и да се плискаш с морска вода.

      Обичам да се разхождам по стръмните улички на квартала. Тук срещам доброжелателни и работливи хора, които ме карат да се чувствам защитена.

      Аз обожавам моето родно място, което е очарователно и през четирите сезони на годината. То е моята България, та нали носи името на хан Аспарух.

 

© Петя Белчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??