10.07.2012 г., 8:54 ч.

Момичетата на нощта - 6 

  Проза » Повести и романи
466 0 1
1 мин за четене

МОМИЧЕТАТА НА НОЩТА

 

Тетрадката на Ашли

 

 

 

Часът е 21:00. Днес определено не ми беше ден. Ето какво имам предвид.

Отивам аз на практически упражнения и в стаята заварих само досадника Джак. Като ме видя, ми се ухили гадно и оттам нататък всичко тръгна с главата надолу. Попитах го къде са другите, а той ми каза, че професорът вече ни е разпределил. Оказа се, че темата, по която ще изнасям доклад е “Физика или химия”.  Но ето я и уловката! Не става въпрос за науките, а за физическото привличане между мъжа и жената и под “химия” се имало предвид любовта. Ще припадна!

Казах му, че още от сега знам, че няма да успея да си подготвя нещата, а Джак ми отговори: “Спокойно, колежке! Работата е екипна.” И тъкмо, когато си мислех, че не може да стане по-лошо, ми се доказа, че може.

Когато попитах с кой съм в екип, онова противно същество отново ми се ухили така, все едно че е спечелил от тото-то и каза “с мен”.  Първо помислих, че се шегува и му казах, че има странно чувство за хумор, но когато го видях, че вади листа с темата и нашите две имена под нея, разбрах че този път не се шегува (за съжаление). Сеги си включих лаптопа и видях, че имам съобщение от него. Прочитам го, отговарям му и си лягам, защото умирам за сън!

 

 

Следва продължение...

 

© Мария Костадинова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Започва да става интересно.Харесва ми.
Предложения
: ??:??