4.03.2014 г., 22:41 ч.

Монолог на една девствена котка 

  Проза » Хумористична
1486 0 16
1 мин за четене

МОНОЛОГ НА ЕДНА

ДЕВСТВЕНА КОТКА

 

- Мияу-у-у-у, хайде надигни се, бе човек, вече обяд наближава. Водата ми от вчера несменена, в купичката ми три трохи, а пък тоалетната ми вече сигурно и на съседите мирише. Ще взема да ти се изчишкам на завитата през глава муцуна, та ще се сетиш тогаз.

            Как  можах така да се заблудя, като те видях за първи път с децата в животинския магазин. Аз те избрах и хак ми е сега, да си тровя живота с тебе. Жена ти те заряза, децата се запиляха по чужбини и я си дойдат по Коледа, я не, та само ти ми се моташ по цял ден пред очите. И като се забиеш в тоя лаптоп, преграквам дорде се сетиш, че съм тук.

            Десет и кусур години те търпя, да ме подхвърляш към тавана, да ми пръхтиш в корема и да ме хапеш по ушите, ама край, писна ми. Поне котенца да бях си родила, а то... Тоя котур, дето ме заведе при него, или му ги беше отхапала мишка, или беше минал на другия бряг, ама никаква не я свърши и туй беше. Други котараци в района няма ли, ама кой да се сети за мен, кой?

            А си станал един цинцар напоследък: "Роял Канина" ми го мешиш с разните му там Уйскъси, Фрискъси и други ГеМеО-та. Добре че от време на време те навестява оная добра женица, та и ти манджица да вкусиш, па и аз с нещо по-така да се облажа. И не си мисли, че не ви усещам, как правите туй, онуй! И ний можем да пъшкаме!

            - Мя-у-у-у, айде, бе човек! Качвам се отгоре ти и толкоз. Тук някъде трябва да ти е главата...”шар-р-р-р”.....

 

© Лордли Милордов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да ти е здрав Кондича, Дочка
  • Бих организирала среща и с наш Кондьо /котаракът ни/ Ама от две години се интересува само от котараци;Дали защото е на 13г или е от ГМО, не знам
  • Благодаря и от името на двамата, Венета
  • Чудесен монолог! Толкова правдоподобен! Повярвах и истински се притесних за горкото коте!Поздрави и на двама ви!
  • Котките наистина са с характер и затова са забавни
  • Маца с характер!
  • Радвам сде, че се забавляваш с темата, Снежа
  • Лордли, направо ме разби монолога на твоята Сиси.Тук под моите прозорци нашето квартално Сиси е събрало цял футболен отбор котурковци. Луднали са горките мъжкарчета по котарачката.Няма как да ти изпратя един- двама та и квартала да миряса , а и твоето Сиси да не ти мокри юргана с който се криеш от отмъщението и.Поздрави!
  • Eй, писани - писани
  • Ние писаните се надушваме
  • Правила го е, Дани, но все при затворен капак. А ти страшно ме изненада: от къде позна, че е Сисито?!!!!!!!
  • Милорд, ама това Сисито ли е? Ми тя е влязла в критическата вече. Е бива ли една женска да я държиш на сухо толкоз време. Тя като не ти е препикала лаптопа досега
  • Привет, Биляна и на смях да ти върви!
  • Хахаххааххаах, сладка смеховка за събуждане
    Поздрави, Милорд!
  • И от мен!
  • ХАХАХХАХА :Д
Предложения
: ??:??