31.08.2019 г., 22:49 ч.

Моят приятел - малкият дявол (паник атаката) 

  Проза » Други
532 0 0
2 мин за четене

Познато ли ти е онова чувство, което  пристяга гърдите ти, оставя буца в гърлото ти, овлажнява ръцете ти, разтреперва краката ти, спира сърцето ти и забавя дишането ти. Това чувство е като наркотик. От него ти е зле, но си го причиняваш отново и отново и отново. То е като абстиненция. Болезнено и до болка опустошаващо душата ти, но толкова нужно на мислите и разума ти. И много боли, зверски боли, и е страшно, и е тъмно като в бездна, и сякаш няма изход от това чувство на безпомощност, и сякаш си невидима частица в големия свят пълен с частици като теб,и сякаш в тази секунда животът е поставен на пауза, а ти си главното действащо лице. Да! Ще боли! Много ще боли! И няма да знаеш кой си, къде си и защо си го причиняваш. Но това е пътят до един по-добър живот. Живот, в който си се себепознал, открил си вътрешното си аз, сложил си дебела черта на миналото и си отключил вратите към един нов приказен свят - цветен, красив, прекрасен, истински, специален, твоят свят. Нищо не е вечно. И това чувство отминава. Усещаш как се редуцира, когато изпълниш дробовете си с въздух, отпиеш глътка свежест и се оставиш на емоциите да те завладеят, да те заключат, да те обсебят, за да разберат, че ти... Да точно ти - никак не се страхуваш от тях. Напротив! Ти си истински мазохист и ги търсиш отново, за да ги познаеш, за да ги приемеш, за да ги обикнеш, за да станат твои приятели. Пътят е труден, но не и невъзможен за преодоляване, та нали никой не ни е обещал справедлив и лесен живот. И отново ще те боли. Но ще научиш много от тази болка, душевна болка. Тя ще се къта там дълбоко в клетките ти, за да ти припомня, че можеш да преминеш и през това, че можеш да станеш и по-силен отколкото си, че можеш да научиш много за себе си и собсвените си чувства. Благодари! Малкият дявол е тук, за да ти помогне. Той не идва с лошо! Дори напротив! Връхлита те като вълна от емоции, за да те подготви за нещо много по-прекрасно и вълшебно! Залязва усмивката на миналото ти, за да нарисува на нейно място една много по-истинска и щастлива такава. Малкият дявол те обича и защитава. Отдай му се. Нека ти бъде спътник и учител занапред. Позволи му едно местенце в сърцето си, приюти го, обичай го. Тук е, за да ти помогне... На теб и на твоята чуплива душа! 

 

 

​​​​​

 

​​​​​​

​​

© alana Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??