11.05.2017 г., 0:22 ч.

Моята мечта (Част 3) 

  Проза » Повести и романи, Приказки и произведения за деца
751 0 0
1 мин за четене

            Имах странно преживяване след като започна първата битка срещу черните рицари. Когато Оскър бе ранен заради мен, той ми каза нещо от което в умът ми се появиха странни спомени а в ушите си чувах странен глас, това бе гласът на Оскър. Все още не знаех какво се случва, но не след дълго щях да разбера.

3.Забулени таини

             След като Оскър бе ранен, а аз си спомних странни неща аз по някакъв начин успях да го излекувам, беше странно, защото не исках той да умре, не исках да го изгубя, тъй като аз осъзнах че бях влюбена в него. Не знаех защо, но аз имах чувството че го познавам от много отдавна, и наистина беше така.

             Бях объркана, но реших да разбера какво става. Исках да знам защо тези неща, които видях бяха мой спомени. Малко след като реших това много хора включително и Оскър влязоха. С изключение на Оскър ме питаха откога имам тези способности и защо не съм ги използвала преди. Единственият който се застъпи за мен бе Оскър. Той ми помогна да се съвзема след всичко което се случи. 

             След като всичко се успокои, Оскър ми каза че един от заловените рицари искал да говори с мен. Когато влязох в специалната шатра за разпити Рицарят ми се поклони и ми изказа свойте извинения. Аз естествено бях учудена, а той реши да ми разкаже за това което се случва. Разказа ми за история от преди милиони години. История за принц и принцеса, които били разделени. Принцесата владеела небесата, а принцът земята. Тяхната любов не била одобрена от боговете, затова избухнал бунт между хората от небесата и хората от земята, за да може те да се разделят злото взело превес, но принцът бил убит от своите, а принцесата от нейния народ. Когато рицарят ми разказа тази историята за принцът и принцесата с Оскър погледнахме и седнахме защото и за двама ни се случваше нещо странно. Спомняхме си странни неща и си признахме какво си спомняме, оказа се че и двамата сме влюбени от много време,  защото ние сме били тези – принц и принцеса от историята на рицаря.

© Димитрина Петрова Всички права запазени

Има още една част. :)

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??